【Jasper慘被嫌棄】十年冇見原來已經有兩子一女!

    應采兒同陳小春嘅5歲囝囝Jasper精乖可愛,自從拍完大陸綜藝節目《爸爸去哪兒》第5季後人氣爆燈,噚日應采兒在社交網晒囝囝新相,踢爆囝囝被嫌棄嘅瘀事,留言:「被嫌棄的Jasper!尷尬而不失禮帽(貌)的微笑……」

    原來應采兒帶Jasper參加其他小朋友嘅生日會,重遇相識多年嘅關穎,做咗人妻嘅關穎帶3歲愛女朱古力(C.C.)出席,兩位小朋友影合照,點知朱古力擺出一面嫌棄樣,似乎唔係好喜歡Jasper,耷低頭嘴扁扁兼眼泛淚光,另一張相仲斜睥唔肯望Jasper一眼,而Jasper就雙手插口露出迷人微笑,十分搞笑。

    應采兒抵死寫道:「居然在小朋友生日會碰到大概十年沒見的關穎~ 三個孩子的媽、真的是太偉大了!為你拍手鼓掌!P.S我知道Jasper不是你女兒喜歡的type,看看我兒子那尷尬而不失禮帽(貌)的微笑,哈哈哈哈哈!」

    42歲台灣女星關穎於5年前嫁給香港CEO朱志威,育有3歲女兒CC、1歲兒子Phi Phi,現再添一個小寶寶,變了一家五口。

    (蘋果日報)

    SHARE