【網民話好行唔送】上屆冠軍雷莊𠒇卸任:我從一開始就已經倒數

    港姐選舉尋晚圓滿落幕,即係意味上屆港姐冠軍雷莊𠒇(Juliette)正式卸任!早前已經講過唔會唔簽大台,返去加拿大發展。尋晚就好難得現身公仔箱,為港姐冠軍加冕!

    事後,佢已經急不及待喺Instagram用法文留言「Et c’est fini!(結束了!)」佢仲上載同上年亞軍何依婷及季軍黃瑋琦合照,有網民笑言唔講都唔記得亞季軍係邊個!雷莊𠒇仲喺照片上寫咗「on to a new life(一個新的生活)」!而今日佢再用英文發長文講卸任感受,仲話「我從一開始就已經倒數」。

    雷莊𠒇長文如下:

    好多人問我卸任嘅感覺,Well~你可以從我面上嘅笑容睇得出,我真係好開心終於完成!如果你真係了解我,你會知道點解(當時機成熟嘅時候我就會公開)。但係我從一開始就已經倒數,點解?因為我總係對下一個事情更加興奮,就好似大學時夢想可以表演嘅感覺咁!真係好正,但我有更大嘅夢想,我一直以來都冇變過都係同一個人,忠於自己!我認為沒咩值得傷心,不久之前我就已經準備好繼續向前行了!

    唔少網友都留言:「好行唔送,再見!」、「究竟佢做過啲咩?」不過仍好多人支持佢,叫佢勇敢追夢,去荷里活發展要加油,仲話「阿𠒇 我會不捨得你的」!

     

     

     

     

    (ig / on.cc)

     

    SHARE