【承認感受比較深】甘比已經簽咗:好多謝Sammi!

    甘比:「佢好好,即刻幫我轉,同埋同Sammi傾開,先發現佢幾年前已經登記咗,好多謝佢!希望能將愛心一直傳頌出去!」

    劉鑾雄近年公佈共捐咗約40億俾自己個慈善基金會,而基金會事務全部由劉太甘比負責,噚日係大劉67歲生日,甘比就喺呢個特別日子,簽咗器官捐贈卡,即係同意死後捐出器官幫助有需要嘅病人。

    佢噚日仲專登喺Ig上載一張正簽名答應捐贈器官嘅照片,留言講:「香港的人口約740萬;中央器官捐贈登記名冊只有約28萬人;而現時在香港有超過2千名病人在輪候器官移植;所以希望大家能將愛心傳頌開去,如果有意於身故後捐贈器官人士可於衞生署設立的『中央器官捐贈登記名冊』自行登記,亦同時向家人或朋友表明意願。」

    今日甘比同《蘋果》講:「其實今次為器官捐贈機構宣傳,係因為呢個機構係由我嘅醫生好朋友創辦,香港700幾萬人,但只有28萬人登記願意死後捐贈器官,依家仲有2千人輪候器官等候延續生命,所以希望身體力行帶動一下,提供一啲資訊畀大家。或者我可以咁講,我個人對器官捐贈感受比較深,因為我老公亦係因為有咗換腎嘅機會,才得以延續生命,所以我好希望大家放下傳統嘅觀念,思考一下死後可否捐贈器官。

    (ig圖片)

    甘比喺IG tag咗老友Sammi叫佢幫手轉發,甘比話:「佢好好,即刻幫我轉,同埋同Sammi傾開,先發現佢幾年前已經登記咗器官捐贈,好多謝佢!希望能將愛心一直傳頌出去!」做啲正能量嘅事抵讚,當街同人嗌交嘅事最好唔好再發生啦!

    Sammi 原來幾年前已經簽咗器官捐贈喇!

     

    (apple daily)

    SHARE