【恭喜恭喜~】6.7磅貝貝出世啦!

    問到貝貝似邊個?爸爸就話:「暫時覺似太太,囡囡聲出嚟先,佢把聲好雄厚,我聽到囡囡把聲似太太。」佢話知道老婆產後好攰:「佢生時眼淚不斷流,但唔可嗌出聲,要留力生,我又分擔唔到佢痛,我好心痛。」

    現年29歲、由o靚模轉行做空姐嘅「E Cup Baby」劉欣宜,前晚仲喺Instagram呻陣痛待產,昨日佢個音樂人老公陳子敏就向《蘋果》報喜,佢話老婆順產為佢生咗6.7磅囡囡,自囡囡喺媽咪肚中,佢哋已為佢改乳名叫貝貝,母女平安。

    劉欣宜產前兩周才拍大肚寫真,當時佢喺如籮巨肚上寫上「Loading…..95%」,非常搞笑,意思係話佢隨時入院「卸貨」。升呢做爹哋嘅陳子敏今日接受電話訪時話:「母女平安,我當然好興奮同緊張,太太咁努力同我生女,我覺得女人真係好偉大,好感恩,好支持佢,太太比我想像中捱得痛,佢平時對住我好嗲,但我喺產房現場睇到,佢真係好捱得痛。我當時覺得做唔到乜,只能支持同為佢做按摩,等佢可紓緩吓。」

    一家三口相,劉欣宜產後好精靈,仲識瞇眼嘟嘴賣萌,問到貝貝似邊個?陳子敏話:「暫時覺似太太,囡囡聲出嚟先,佢把聲好雄厚,我聽到囡囡把聲似太太。」陳子敏話知道老婆產後好攰:「佢生時眼淚不斷流,但唔可嗌出聲,要留力生,我又分擔唔到佢痛,我好心痛。」

    而劉欣宜接受《蘋果》訪問時話,今次係由佢堂哥替佢接生,佢話:「堂哥幫我接生,多謝一班醫護人員照顧,我冇吸氣就生咗。」

    (蘋果日報)

    SHARE