【曾有富二代勁冧馬明求介紹】麥玲玲爆馬國明湯洛雯奉子成婚 全場起哄!

    圈中情侶馬國明和女友湯洛雯(靚湯)拍拖2年多,一直感情穩定,且不時在社交網放閃,亦多次拍拖出席活動,2人自拍拖而來都屢傳婚訊。

     

    【造型衣著太娘被轟災難級】姚焯菲力撐造型師張寶兒 禮貌回應被讚有教養勁貼心

     

     

    萬眾期待,二人於今年1月1日向大家報喜,2人各自在社交網公佈訂婚喜訊,照片中貼了他們的定情毛公仔,便配上戒指,馬國明寫道:”forever”,靚湯也寫道:「2023 1.1 13:14  #1plus1 #forever #engaged」,報喜後獲很多圈中好友及網民送上祝福,又希望二人快點生個小寶。

     

     

    【麥玲玲揭豪門揀新抱三大條件 原來有錢人想法係咁!】

     

     

    其實二人在拍拖期間,早已有玄學家批馬國明及女友湯洛雯很大機會會奉子成婚……

     

     

    玄學家麥玲玲在節目中,指馬國明一直異性緣強,從來都不是主動一方,她聽過不少女生的期望,指陳豪未結婚前,是圈中最大筍盤,先揀陳豪,之後就到馬國明,指他是值得嫁完再嫁的男人。

     

     

     

     

    馬國明當時回應師傅:「我唔覺喎,我同胡鴻鈞想法差不多,大家夾自然會少啲拗撬,咁樣已經好好。我感情事唔會影響工作,曾經試過有啲性格唔啱就鬧交,冇話邊個唔着,過去咗就冇問題。」

     

     

     

    當時麥玲玲又在節目中爆料,指曾有富豪女兒表示很喜歡馬明兼求麥玲玲介紹給她,馬國明搞笑說:「咁你唔介紹我識?」麥玲玲解釋:「聽聞你有少少悶嘛,不過佢冇阿湯(女友湯洛雯)咁靚。」

     

     

    麥玲玲又看到馬國明的命格,即指他好大機會先有後婚,即引來全場起哄!黎諾懿說:「咁阿湯要出絕招喇!」胡鴻鈞笑稱:「唔畀用!」

     

    【2023年將會鹹魚翻身生肖 貴人多到爆 升職加薪係你哋喇!】

     

    乖乖仔馬國明當時就馬上回應:「我覺得呢個機會微啲,應該唔會中咗先結婚,希望係結咗婚先有BB,咁我每一次拍拖,都係向結婚方向諗,因為我係好現實嘅人,唔結婚的話,拍拖係好浪費時間,你知我哋開工成日都冇得唞。」

     

    【胡定欣問姻緣 李丞責諗幾秒尷尬答4字 場面超尷尬】

     

     

    早前馬國明和靚湯已訂婚,未知會否如麥玲玲師傅所言,正式結婚前會更添喜事,奉子成婚呢?我們就拭目以待吧!

     

     

     

    (綜合報道)

     

     

    【造型衣著太娘被轟災難級】姚焯菲力撐造型師張寶兒 禮貌回應被讚有教養勁貼心

    【麥玲玲揭豪門揀新抱三大條件 原來有錢人想法係咁!】

    SHARE