【鄭嘉穎都開始唔放心】陳凱琳已經影咗大肚寫真:重咗20幾磅

    陳凱琳(Grace)今日喺尖沙嘴出席活動,講到生金豬會好運,Grace就話冇聽過呢啲,但係自己對豬仔物件特別鍾情:「開始要買BB嘢啦,我乜都未買,老公連床都未買就想買玩具,佢好開心。0依家見到啲豬仔頸鏈、利是封呀,總之豬嘅物體就鍾意,想帶晒返屋企。好彩,豬仔向來都係得意,我又鍾意粉紅色,可能會搞到成屋都係粉紅色。」佢仲笑指囝囝細個應該唔介意着粉紅色,自己亦會盡量忍手唔買咁多畀佢。

    Grace話早前已經影咗大肚寫真:「第一次着啲貼晒身嘅衫,我唔想太性感,可能生之前會再影多次,睇下老公想唔想陪我影,冇壓力嘅。」同老公一齊影,係咪可以性感啲?佢就搞笑話叫老公唔着衫。問到幾時復工?佢表示坐完月應該可以:「不過拍劇就應該要起碼半年先。」

    腹大便便嘅Grace,透露即將停工安胎:「個肚大咗好多,0依家坐嗰陣背脊都會有啲痛。」問佢有冇度過肚圍?佢就笑言唔敢度,驚自己有壓力,不過就話自己肥咗20幾磅:「睇醫生嗰陣要磅,我想合埋眼唔睇,不過啲手腳都OK,係肥喺個肚度。」Grace又話老公鄭嘉穎都開始唔放心,所以都準備停工。

    (apple daily)
    SHARE