【未認定心穎?】馬國明承認:未來馬太好多個

    李佳芯聽完都想效法買桃花:「我冇買過,因我唔識分桃花定梅花。」被提議搵馬太(馬國明母親)了解買花,但李佳芯取笑佢話:「我得一個馬太(黃心穎)電話。」但馬明就扮懵,並反問係唔係講緊馬德鐘太太。

    馬國明同李佳芯昨日喺九龍塘出席賀年活動,李佳芯指以往新年喺屋企負責擺放全盒食物,而馬國明家中每年都買桃花,細個會喺桃花下不斷兜圈。直至現時有事業有愛情,佢都會保持習俗:「梗係要,行多幾個圈添,因為都係人緣,都想行桃花運,喺劇中放肆,現實中都可以。」

    黃心穎一家的圖片搜尋結果
    至於會否趁豬年帶「馬太」回家?馬明表示生活中未講到這個話題,目前想先搵錢,又呻窮話:「我係全公司最窮嘅一個,使費好大,又要養父母。(有無儲老婆本?)有儲錢,但無定明係老婆本。有計劃與家姐一起置業,買個細單位的上車盤,用來投資,香港地存錢入銀行只會貶值。」

    至於會唔會同「馬太」黃心穎夾錢買樓?佢笑笑口認自己好花心:「未傾呢個,未來馬太好多個,我形象好花心。」李佳芯就想以個人名義買樓,感覺會較穩陣,唔打算同男友合資。

     

     

    (綜合報道)

    SHARE