【楊怡張美妮莊思敏林文龍都有份】湯寳如:經一事長一智

    近排見到好多藝人喺社交網拎住一款Mask大力推介,原來呢款獲熱捧嘅係「MYRTUS 8」面膜(又稱「M8皮秒面膜」、「女神8號面膜」),不過有樣本近日被政府化驗所驗出,含有未標示嘅類固醇「氟輕鬆」。

    佢係一種需要醫生處方,兼由註冊藥劑師監督下,先可以買嘅第1部毒藥,如果使用不當或過量,可引致皮膚問題,甚至全身都有副作用,倒如圓臉、高血壓、高血糖、肌肉萎縮、腎上腺皮質功能不全、骨質疏鬆等。衞生署呼籲市民停買兼停用。
           

    呢隻面膜上個月至喺facebook整咗個香港專頁,獲莊思敏、羅霖、張學潤(Nel Nel)、楊怡、唐文龍、陸詩韻、林文龍、曹永廉、吳家樂、湯寶如、陳松伶等藝人推介。

    該品牌的facebook專頁聲稱此面膜非常搶手,「10個客,10個都回頭再買!所以啱啱返咗批貨,又俾人搶鬼晒……大部分客都反映,用完之後第二朝無晒毛孔、皮膚瑕疵唔見咗一大半、仲勁有光澤」。

    不過歌手陳柏宇的妻子符曉薇,昨日(14日)在Instagram直播時透露,她最初使用該面膜時,曾以為肌膚變得白裏透紅,但原來是敏感症狀,當時更嚴重至連化妝也遮蓋不了。老公陳柏宇聞言,更在直播插嘴道:「你(符曉薇)話你白裏透紅嗰陣,我已經話你敏感,唔好咁白痴啦,你第二日都堅持要敷。」

    該面膜標榜100%美國製造,不但可減淡細紋、改善毛孔粗大、收緊眼袋包面,更可去除暗粒暗瘡消炎、改善凹凸洞、減淡色斑黑眼圈,回復嬰兒幼嫩肌,甚至「有埋吊線雙眼皮」,敷1盒等於「去美容院做1萬蚊嘅療程」,擁有「果凍肌」,即使只敷1片,亦有如「打咗皮秒激光嘅效果」,聲稱「以前淨係高級美容院先有得賣……係美容業好資深嘅人,先有機會知,原來佢哋一直都收埋呢個秘密唔公開」,現已成為「明星後台的秘密武器」。
    湯寶如話:「我用過呢隻面膜,的確係幾好用,但諗唔到成份係咁,大家都唔想有咁嘅事發生,其實用之前要睇清楚成份,因為諗住佢出得街,一定通過晒檢查報告,我哋先會用,但原來有啲漏洞都唔知,咁我唔係成日用,只不過朋友介紹話好用,咁我咪試吓,推介畀大家,經一事長一智,希望大家用面膜同護膚品,都要睇清楚成份。」

    面膜facebook專頁的廣告帖文,提及產品含多種成份,如分子釘、天然強陰電性柔潤因子等,聲稱可助皮膚「底層膠原細胞再生……個個用完都返唔到轉頭」,卻未有提及政府化驗所驗出的類固醇「氟輕鬆」。即使該面膜近日開始被人質疑成份有問題,專頁僅稱產品已通過由本港合資格檢測中心所做的多種「常用」類固醇和激素含量測試,符合「中國化妝品」的衞生要求。

    藝人莊思敏電話回覆傳媒時話:「我之前用咗一段時間,我有推介過,覺得幾好用,身邊好多朋友都有用,我一路用都冇問題,有睇過佢哋一啲嘅驗證,我本身易皮膚敏感,好多嘢用唔到,停咗用近一個月都冇問題,我有了解廠商嗰邊,佢哋懷疑有冒牌貨流出市面,佢哋都話有驗過自己啲貨都係冇問題,唔知中間發生乜事,唔知係咪有啲假貨流出咗市面,而嗰啲假貨係咪有問題。」

    衞生署昨指,跟進市民查詢後,發現銅鑼灣有2間零售店,售賣上述產品。署方從2店取得產品樣本,交予政府化驗所化驗,檢驗結果顯示,樣本含有《藥劑業及毒藥條例》所列的第1部毒藥──類固醇「氟輕鬆」。含「氟輕鬆」的產品,只可獲醫生處方後,在註冊藥劑師監督的藥房,才能購入。不當或過量使用類固醇,會引致皮膚問題及全身性副作用,如圓臉、高血壓、高血糖、肌肉萎縮、腎上腺皮質功能不全及骨質疏鬆等。任何人非法售賣或管有第1部毒藥,一經定罪,每項罪行最高罰款100,000元及監禁2年。

    面膜商今午在facebook回應,稱「不排除市面有假貨流通」,呼籲顧客先停用,而「作為負責任的商家」,稍後會安排全面回收,詳情會通知零售商,重申公司在推售面膜前,已找本港合資格檢測中心,反覆抽驗面膜中「可驗」的類固醇和激素,「盡我們所能地保障消費者」。

    沒有代售該面膜的美容及健康產品店創辦人袁彌明在facebook透露,早前她查看該面膜的成份表時,發覺「根本無特別,仲有唔少有害化學劑」,直言自己「試都費事」。她又批評,雖然這款賣到成行成市的面膜,「極多明星endorse(推薦)」,但他們根本不知道「自己endorse緊啲乜……原來(面膜商)加咗類固醇。真係去到黐線,想害死人咩?」

     

     

    (appledaily)

     

    SHARE