【本身好老友】被馬賽介入最後要離婚:我唔想同佢個名掛鈎

    現年31歲嘅馬賽原名司馬賽兒,今日突然喺社交網宣佈婚訊,搶閘做2019年娛樂圈第一個宣佈結婚嘅新娘。

    相關新聞:

    【08年港姐季軍馬賽突然冧曬合照宣布已婚:往後餘生】https://goo.gl/U9YSLi

    【馬賽宣布結婚 同屆港姐各有去向】https://goo.gl/6k7Eo8

    嗰陣因為個樣似台灣女星桂綸鎂而被叫做「的骰桂綸鎂」,最後獲得季軍同最上鏡小姐獎項,卸任後馬賽加入無綫做藝員,一直受公司力捧,先後拍過《名媛望族》、《法證先鋒III》等劇,13年喺《神探高倫布》擔正做第一女主角。

    入行多年嘅馬賽,工作量不俗,但係緋聞亦相當多,好似佢先後同吳卓羲、周志文傳緋聞。

    但最震驚莫過於在13年11月,被爆出同大陸女製片人汪子琦有一段親密關係。

    嗰陣汪子琦仲因此同富婆Laura離婚,最初馬賽否認此事,但其後被踢爆講大話,馬賽形象插水,即時被無綫雪藏!

    對於馬賽宣佈結婚,富婆Laura今日回覆《蘋果》話:「我唔知佢(馬賽)結婚,我平日唔留意花邊新聞,今日記者打嚟問,我咪知囉。不過佢啲嘢,我唔回應喇!」

    再問會否祝福馬賽?Laura就話:「唔答喇,總之大人不記小人過。可以嘅話,我唔想同佢個名掛鈎。」

    (綜合報道/apple daily)

    SHARE