【薛凱琪王君馨阮兆祥等都好興奮】恭喜哂古天樂!

    王君馨亦有PO相,仲「吻賀」古仔!

    佢留言話:「恭喜古生!歌影視都有咁好嘅成績!真係叻叻豬! 仲有仲有就係你為香港樂壇出緊嘅一份力,really admirable! 以你為榮!#TeamFeel #第二張相忍唔住 #古生之後仲問 #你先生唔會介意咩? #我話你係古天樂 #應該冇問題 #HubbyIsProb」

    2019年嘅元旦日,對古天樂嚟講係「奇蹟日」,佢連樂壇嘅獎,商台「叱咤我最喜愛的男歌手」都攞埋,真係稱霸歌影視。

    講到出聲話鍾意唱歌嘅古仔,憑半首歌就攞獎,當然值得慶祝啦!身為演藝人協會會長嘅古仔,噚晚就同協會嘅理事成員食飯慶祝,錢國偉今日喺微博貼相,出席嘅理事有薛凱琪、余安安、王君馨、阮兆祥、王梓軒、李志剛同路芙等,ViuTV高層魯庭暉都有去。錢國偉留言寫住︰「齊來興奮慶祝會長,我最喜愛男歌手!」

    佢哋好有心思訂製咗一個蛋糕送畀古仔,除咗寫住「MR. KOO,CONGRATULATIONS」之外,上面仲大大隻字寫住「叱咤」,同星星旗仔嘅「我最喜愛的男歌手」,古仔見到呢個蛋糕開心到呢,仲攞埋個獎座去慶功。

    (IG/Apple daily)

    SHARE