【與林作分手之後有新男友!?】麥明詩:我哋見得好密

    藝人麥明詩下午現身銅鑼灣,為「永年士多」分店剪綵擔任嘉賓,吸引大批途人圍觀,而其兄麥明山更同女友到場支持。

    麥明詩親自下煮麵及賣麵,場面熱鬧。

    問到她可有考慮做生意,她笑謂:「冇,做飲食好困身,留番畀啲專業人士。不過呢排我積極增肥,食好多嘢,嚟緊要用廿幾日踩單車去柬埔寨拍節目,要儲定的脂肪。我唔知可唔可以完成全程,好彩有back up車,我會帶定多啲乾糧,因驚水土不服!」

    哥哥麥明山帶同女友到場支持。

     

    她又指近日正跟隨前港隊公路單車車手、2008年奧運男子公路單車賽得第88名的胡健燊操車,笑言不排除擦出「火花」的可能。

    「我哋見得好密,一星期操兩、三日,依家係朋友。(係你嗰type?起碼頭髮唔亂?)佢戴住頭盔喎,我唔知道。(問清楚有冇另一半㗎?)婚姻狀況係單身嘅。」

    胡健燊(右)係前港隊公路單車車手。

    她坦言一月中出發,分分鐘要過完年才返港,行程相信艱辛。

    至於舊愛林作日前全祼拍照賀生辰,麥明詩表示:「佢不嬲都好有『激』嘅潛能,我唔覺得驚訝。(拍拖時試過類似行為?)咁印象中又冇。」

     

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE