【突然暴斃家中】古天樂未能相信係事實 譚詠麟張兆輝感震驚可惜

    校長譚詠麟感愕然:「佢突然咁樣…真係好突然,真係好震驚,覺得好可惜,阿東畀我感覺,係佢要求啲嘢比其他導演係唔同,因為佢個人性格火爆啲,要求嘅嘢比較另類、有啲特別,就算一個好普通嘅鏡頭,佢可能會逼吓逼吓,逼咗你另外一層嘢出嚟,先符合佢要求,佢係幾有要求嘅導演,我同佢合作過呢幾套戲,覺得佢唔係簡單嘅導演,係好有自己風格嘅導演,我亦都聽到佢其實係籌備緊套戲,喺對上次一個飯敍,我哋成班人老麥(麥嘉)、石天、黃百鳴、張艾嘉,施南生等,飯局我哋成日有聚吓,佢哋比較多啲,上次見到佢都冇嘢,仲好精神,係好可惜,係我哋電影界一個損失。」

    他的好友張兆輝表示收到消息後感到愕然,更因此語塞和哭了出來,他說:「真係接受唔到,太突然,我真係接受唔到,佢可以話係我訓練班師兄!」他表示合作電影《沖天火》後,本來希望再有機會合作,可是因為彼此檔期不合,所以未能成事。

    張兆輝又說:「本來今年3月同林嶺東約食飯,但大家又就唔到期,遺憾最後食唔到呢餐飯,佢真係一個好好嘅人,平時又咁健康,真係好唔捨得!」

    著名導演林嶺東昨日在寓所暴斃,終年63歲!

    他工作認真對每一場戲亦有極高要求,於2015年拍攝電影《迷城》時,曾要求台灣演員張孝全手持真刀劈向古天樂,拍動作電影有相當之多經驗的古天樂,亦表示拍攝時「好驚」,不過相信林嶺東會顧及演員安全所以放膽去拍。

    對於林嶺東的離世,古天樂表示:「到現在還未相信這是個事實,腦海中浮現了很多與東生合作的回憶,感到非常傷心!」

    執導「風雲」三部曲(《龍虎風雲》、《監獄風雲》、《學校風雲》)聞名、現年63歲的林嶺東昨午驚傳死訊。警方發言人表示死者妻子報案,一名63歲林姓男子在馬鞍山西沙路一單位倒斃在床上,消息指是導演林嶺東,經警方初步調查,相信事件沒有可疑。黑箱車在晚上7時許把遺體送走,其太太和兒子亦目送黑箱車離開,鄰居表示昨日仍跟他打招呼,對此感到十分突然。另外,有圈內人士透露,林嶺東早前還積極籌備新電影。

    據消息指林嶺東於早上時間曾起床,吃完早餐之後再進入房睡覺,直至下午接近四時許,林嶺東太太發現他仍未起床,進入房間欲喚醒他時發現林嶺東昏迷不醒,於是報警。而林嶺東本身有胃病和感冒,沒有睇醫生,只靠自己食藥和在家休息。

    林嶺東擅長拍動作電影,曾以《龍虎風雲》奪得香港電影金像獎最佳導演。

     

     

     

     

    (on.cc)

     

     

    SHARE