【可愛囡囡曝光】郭富城方媛十指緊扣現身

    53歲郭富城同方媛結婚後,老婆為佢生下囡囡Chantelle,到最近佢太太又有咗第二胎,可喜可賀。

    不過方媛就一直神隱,就算喺社交網甫相都刻意遮肚。一直以嚟,城城從未試過一家三口出席公開活動,不過今日城城隻新馬「舞士精神」首次出賽,城城大為重視,今日就帶埋老婆同囡囡一齊去沙田馬場撐場。

    城城同方媛戴住黑超十指緊扣到馬場,全程拖到實唔放手,見到記者時笑笑口揮手,見到腹大便便嘅方媛着上1.5吋有踭鞋相當貪靚,雖然佢用大褸包到冚,但仍難掩肚凸凸,估計起碼懷有3個幾月身孕。

    問到城城有冇信心時,佢話:「平常心。」至於佢哋囡囡,就由工人姐姐抱住入場,工人姐姐都着咗件紅色外套,唔知係咪特登要旺吓城城?

    囡囡眼大大超可愛!

    城城入馬場其間發生小插曲,話說有位馬迷上前叫郭富城影相,點知叫錯咗「Leon」(黎明),馬迷話:「Leon,可唔可以影張相?」而城城就好有禮貌咁答佢:「我係Aaron。」

    (綜合報道)

    SHARE