【3年得37日係陪小糯米…】楊冪:那是你的問題

    楊冪同劉愷威於上個星期發聲明宣佈離婚,結束兩人5年嘅婚姻關係,而小糯米會如常由爺爺劉丹幫手湊。

    但楊冪喺發聲明前,上過一個大陸節目接受訪問,講到有關自己多年演藝歷程嘅時候,訪問中楊冪有提到囡囡小糯米,但劉愷威呢?Sorry,冇講過。

    楊冪宣佈離婚前接受嘅訪問節目,就係由王屹芝主持嘅《不止於她》,訪問最初,當主持人講到自己有兩個小朋友,其中一個已經4歲半嘅時候,楊冪聽到即時好興奮咁話同囡囡小糯米一樣大,仲話自己個女非常Open,跟住楊冪仲學囡囡講嘢:「Hi Mammy, what a you doing?Mammy are you boy?」楊冪話回答唔係時,阿女又會話:「Really?I think you boy!」。

    然後佢又補充話自己有時煮雞蛋畀囡囡食,囡囡就會對住雞蛋講:「Hi egg, I’m waiting for you, are you ready?」,不過當主持人問佢有冇喺小糯米身上見番細個嘅自己嘅影子時,佢就好斬釘截鐵話:「沒有啊!」雖然係咁,但兩母女嘅互動,令人聽落感覺好溫馨,絕對唔似之前傳聞話楊冪只顧工作唔顧家庭咁。

    之後訪問一直圍繞楊冪演過嘅角色,直至主持問佢會唔會有計劃做埋導演,楊冪就話暫時冇,而問到佢有冇嘢其後嘢想做嘅時候,楊冪就話:「很多事情可以做,陪陪家裏人,看看電影,或者是跟三五個好朋友聚一聚、喝一喝、聊一聊,我覺得這是我喜歡做的事情。」

    另外,然後楊冪又自爆自己有男性思維,佢話無論對住阿爸、拍戲時嘅男演員,就會特別有男性思維。冇錯,楊冪無論講屋企、講工作、講囡囡都好,成個訪問都冇提起過劉愷威三個字。

    而訪問中,楊冪又講到畀人標籤時,佢其實都唔太在意:「別人怎麼覺得你,那也不一定準確,但是別人愛怎麼覺得就怎麼覺得吧。」而提到自己面對問題時嘅態度,楊冪話:「其實你想做,誰都可以做得到,只是你們有的時候過份地把一些負面情緒放大,你一直背着那個東西你不願意把它放下,那是你的問題,你想做誰都可以做得到。」

    楊冪講到咁灑脫,唔知係咪都代表埋離婚呢件事呢?

    另外,有網友統計過楊冪在2016年、2017年、2018年和小糯米相處的時間:2016年楊冪回香港探望女兒的時間是23天,2017年更少了只有8日半,2018年到目前為止只有5日,總數37天,兩母女聚少離多。

    相關新聞:

    【疑離婚後首開腔 楊冪:接受自己所有的經歷與遭遇】https://goo.gl/upeUMD

    【孫女小糯米點?】劉丹首開腔回應楊冪劉愷威離婚 https://goo.gl/Jmpttm

    【奶奶嫌無孫仔抱 超難頂!?】楊冪劉愷威被爆離婚内幕 https://goo.gl/Uv9Sji

    【劉愷威當年霸氣求婚 楊冪:家庭不應該成為束縛】https://goo.gl/v9DDmG

    【傳兩個月前搞離婚 劉愷威楊冪揀喺冬至宣布分訊係因為⋯】https://goo.gl/yCC5ez

    【傳楊冪劉愷威將宣佈離婚】楊冪:結果依然逃不掉傷心 https://goo.gl/bsjagk

    【傳即將與劉愷威宣佈離婚】楊冪首回應 https://goo.gl/y32cKv

    (綜合報道)

    SHARE