【劉愷威當年霸氣求婚】楊冪:家庭不應該成為束縛

    劉愷威與楊冪昨日宣布離婚。 

    佢哋由相識到結婚,冇好似戲劇情節般激烈,雖然平淡亦有甜蜜時光。當年劉愷威趁楊冪瞓着,靜靜幫佢戴上戒指,更霸氣表示:「戴上了就不許摘下來!」可惜最終敵不過時間洗禮!

    相關新聞:

    【傳兩個月前搞離婚 劉愷威楊冪揀喺冬至宣布分訊係因為⋯】https://goo.gl/yCC5ez

    佢哋合作劇集《如意》時認識,相處一時間後喺一次傾電話時,劉愷威鼓起勇氣向楊冪問:「不如我們在一起?」確立咗情侶嘅關係,當時佢哋公開戀情後一直各有各忙拍劇,最好嘅拍拖地點就係喺片場,其中一次楊冪去探班,劉愷威一早準備咗戒指,不過未諗到點樣求婚,楊冪喺片場等到瞓着咗,劉愷威就靜靜雞將隻戒指戴上佢隻手度,當楊冪瞓醒發現隻手多咗隻戒指,有啲驚驚不停問:「怎麼了?怎麼了?」劉愷威淡定表示:「就這樣了,戴上了就不許摘下來!」之後在車上再正式單膝跪地求婚。

    結婚初期佢哋非常恩愛,劉愷威接受訪問時曾表示:「我將毫無保留的愛你!」楊冪聽後感動落淚。

    不過佢哋長時間分隔異地兼各有各忙,最終濃情亦遭時間沖淡5年緣盡。

    而原來楊冪喺好耐以前發表個人觀點時,早就已經講過「家庭不應該成為束縛」。

    兩人離婚聲明一出,網上即時翻出呢段楊冪接受訪問嘅影片,片段中嘅楊冪係短頭髮,所以推測訪問時間,應該就係生完小糯米之後做嘅,而該片中,當女主持講到有啲女星生完小朋友後,拍戲就冇咗動力、又或唔再享受拍戲,楊冪聽完就話:「我覺得沒有問題,大家可能會覺得我是不是一直非常忙,其實不是,因為可能我讓你們看到我在工作的時候,我都是動力滿滿,但是我回家的時候,我不會發微博『我回家了,我今天陪孩子』,我就是不會讓你完全看到,但是我有很多時間,其實是在家庭的。」

    之後楊冪又講出對家庭嘅睇法:「但是我覺得說,我一直是覺得這樣的,我覺得家庭不應該是成為你的束縛,它可以給你歸屬感,但是它不是你的束縛,它應該是給你動力,讓你更好的去做更好的自己。」

    而當女主持和應楊冪話覺得生小朋友係動力,不過做咗媽媽後都要選擇做啲自己想做的事嘅時候,楊冪就好認同咁話:「這個當然很重要,我覺得相信她有一天長大的時候,她會思考的時候,不會希望看到自己的母親是一個碌碌無為的人,也是一個很無趣的人。」

    而片段最後,楊冪又表示希望可以畀小糯米做自己鍾意做嘅事,因為佢唔想以後畀阿女怪自己去強迫佢去做一啲佢冇興趣嘅嘢。

    另外,二人離婚聲明中,表示今後將以親人身份共同撫養女兒小糯米。不過網民就猜測,小糯米比較多時間與父親劉愷威生活,因為小糯米在香港讀書,生活多由劉丹及太太照顧。而劉愷威亦曾公開表示,願意減少工作,分配更多時間給家人,甚至考慮回港發展,收工後可以回家照顧女兒。

    翻一翻楊冪、劉愷威的微博,從2012年公布戀情開始,二人的互動幾乎成了戀愛日記,連續六年發文為對方慶生,互相慶祝母親/父親節、情人節、結婚紀念日,幫對方宣傳作品,日常互懟,字裡行間都是愛,但終究還是沒能逃過時間,成為過去式。

         



    【“互懟”日常】

    (綜合報道)

    SHARE