【網民話超期待】鄭嘉穎陳凱琳宣佈BB性別

    49歲的鄭嘉穎和27歲陳凱琳(Grace)拍拖三年,於今年8月在峇里島舉行婚禮,不少圈中好友都有出席,一同為一對新人送上祝福,希望他們三年抱兩早生貴子。
    兩人於上月23日晚上在社交網上載擁抱合照,一同發文宣佈有喜!

    Grace宣佈有喜後都經常出席活動。

    但每當傳媒問起BB性別和預產期,她都甚爲保密~令人更想知道Grace腹中寶寶的事…直到今早,Grace和鄭嘉穎終於宣佈BB性別了,令網民非常期待!

    Grace就上載出一張BB衫同BB球拍的相片,並留言:「Excited to meet little baby Kevin!I wonder if he’s going to love tennis as much as his daddy!(好興奮就快可以見到baby Kevin!唔知佢會唔會好似老竇咁鍾意網球呢!)」

    原來Grace今胎係佗B仔,網民都留言恭喜Grace,都說很期待見到鄭嘉穎2.0呀!

     

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

    SHARE