【阿嬌結婚】索爆姊妹團原來仲有佢!

    37歲鍾欣潼(阿嬌)前日跟台灣「醫界王陽明」賴弘國(Michael)在尖沙嘴註冊,榮升賴太嘅阿嬌同老公休息一天後,今晚一對新人假西九一間酒店擺喜酒,現場一遍花海好浪漫,蔡卓妍、容祖兒和鄭希怡為阿嬌擔任姊妹團,「龍虎豹蛇」分享喜悅。

    大家最關心嘅問題都係幾時生BB?阿嬌聽到,就轉身用國語問Michael:「你能幫我懷孕嗎?」Michael即答:「我都想。」阿嬌再跟記者話:「順其自然啦。」Michael話太太有100分,仲用廣東話讚太太「幾靚」,不過阿嬌唔收貨:「吓,幾靚?」記者即刻提水,係「好靚」,Michael先話「好靚女」又解釋番仲學緊廣東話,所以講得唔係幾好。

    「賴太」阿嬌孖老公拖手現身見傳媒,應記者要求錫咗3次,阿嬌不時深情望老公,阿嬌着deep V拖尾長裙晒事業線,襯鑽石耳環同鑽石手鈪,性感迷人,兩夫婦齊騷婚戒,賴弘國十分細心,見到阿嬌前面地下有垃圾,即主動執走,等老婆可以十全十美影靚相,兩人化身甜蜜接吻魚,應記者要求連啜3次,阿嬌不時深情望着老公,幸福滿瀉!

    問到新郎送乜嘢禮物畀老婆?佢用國語表示:「有一個小節目。」阿嬌望着老公笑問:「吓?」問準備了多久?Michael坦言:「不是太久,有空就練,幾個星期,自己也很緊張。」醒目嘅阿嬌笑問老公:「幾個星期,即係唱歌啦?」Michael要保持神秘給老婆驚喜,笑笑口說:「不透露,我不會別的東西。」暗示係唱歌。

    而問到阿嬌心情係咪好緊張?會唔會想喊?阿嬌話:「今日好開心,好多朋友推晒工作由第二度飛嚟,因為佢哋嚟見證我哋大日子。」問到之前減磅係咪為咗今晚呢條閃爆deep V裙?佢話:「我仲有幾套呀,前排真係腫啲。」佢仲話好彩今晚冇搞主題,講到兄弟團表現好chok,問到係咪幫姊妹團謀福利?Michael表示:「他們是我小時候的朋友。」對於蔡卓妍笑言要幫容祖兒搵兄弟團「抄牌」,阿嬌大笑:「ok,叫我去做ok啦。」

    四位姊妹團成員容祖兒、蔡卓妍(Sa)、鄭希怡(Yumiko)同阿嬌中學同學Cindy,齊着上靚靚「姊妹裝」預早到場打點。

    祖兒及阿Sa接受傳媒訪問時話,今日冇玩新郎儀式,開門利是亦已經喺前日接過。祖兒更自爆收咗double開門利是,「因為我有貪得無厭嘅精神,嗰日阿嬌、Michael、嬌媽同阿嬌老爺奶奶都有畀。」

    講到今日姊妹們,會唔會有驚喜畀一對新人?祖兒同阿Sa就搞笑話會製造驚喜畀Kenny(關智斌),祖兒話:「網上聲音話想佢接到花球,我哋都好接納網友意見。」有指好似佢哋兩個急啲(結婚)喎,加上Mani都話想下隻金豬買畀佢哋,阿Sa就扮傻話:「吓!我同祖兒結婚?」兩個人仲即刻扮咀嘴。之後,祖兒仲提議Mani可以送咗先,「始終都有用o架,好似買樓花咁,唔係咩叫預繳啫!」

    前日阿嬌註冊,祖兒亂爆金句講:「嫁出去嘅水,等如潑出去嘅女。」要Sa糾正佢話係「嫁出去嘅女,等如潑出去嘅水」先啱,笑問祖兒今晚仲有冇金句要爆?佢就笑住話覺得好驕傲,又話嗰日只係自言自語,估唔到咁都聽到,懷疑係畀人裝咗偷聽器,仲怪阿Sa嗰日反應慢,講完先至話佢知講錯,搞到阿嬌簽緊紙都話要糾正佢。

    祖兒話今晚唔會飲酒,因為想記得所有moment,所以今晚頂酒嘅責任會交畀瓊姐(Yumiko)同阿嬌中學同學Cindy,仲爆Yumiko係「酒筲箕」,然後又再同阿Sa一唱一和,祖兒話今日付出嘅係感情,阿Sa就接住話仲有愛同責任。人情呢?祖兒即抵死話:「唔係要畀吓嘩!」之後再補充:「我哋媽咪都已經送咗禮,佢哋嘅錢,咪即係我哋嘅錢!」

    另外,早前傳出阿Sa同男友石恆聰(Anthony)打算明年底結婚,問阿Sa男友今晚會唔會到?係咪嚟取經?佢就好正經咁話:「係嚟賀阿嬌同Michael!」傳媒叫祖兒幫手催阿Sa,祖兒就即刻用口吹阿Sa耳仔,又笑住話:「吹咗喇,唔關我事o架喇!總之我一陣就上台比武招親!」阿Sa就話兄弟團幾省鏡,會幫祖兒攞Contact!

    祖兒同阿Sa喺結婚蛋糕旁邊玩自轉,仲拍片擺咗上ig,但千祈唔好睇少呢個結婚蛋糕,呢個結婚蛋糕有成個人咁高,蛋糕頂仲有個堡壘。

    阿Sa之前都講過,蛋糕價值接近6位數字,所以要搵埋Joey夾份,真係物重情義都重。

    (綜合報道)

    SHARE