【下周出嫁】準新娘江若琳宣告失敗:好崩潰

    藝人江若琳出席聖誕活動,表示這是2018年及婚前最後一個活動,做完這單就收爐,問到下星期日與蕭潤邦(Oscar)結婚的她準備成點?

    她即大呻:「好崩潰,因為之前忙住拍劇同廣告,搞到唔得閒搞,我諗我係世界上就嚟結婚都仲未派    晒帖嘅新娘,我係上年宣布結婚,之前仲一直懶懶閒,但點知突然就到結婚。」

    她亦大呻擺酒排位很頭痛:「原來排位係好深嘅學問,要諗下邊個同邊個坐會有話題或者有冇不和,因為我哋想嚟嘅賓客可以開心。」

    問到Oscar到時可會準備驚喜給她?她表示:「夜晚成個Rundown都係佢決定,我唔知佢準備咩,但我叫佢唱歌,但佢話唔會唱。」

    問到試了婚紗未?她笑言:「都未。」問到可要減肥?她又呻:「要呀,之前一直拍劇,本身以為同劉美君拍劇可以減肥,因為以為佢係食得清淡,點知佢成日叫外賣,搞到我減肥失敗,所以依家淨低一個星期會努力做運動。」
    近日與劉美君忙於拍劇。

    問到婚紗可會性感?她表示:「唔會,唔係好性感,背脊會有少少,都係騷啲最見得人嘅地方。」她亦表示27日就會飛去英國度蜜月,笑言:「但又係乜都未Plan,諗住忙埋結婚先,依家淨係訂咗機票,會去15、16日,諗住到時會去睇波,可能會去埋西班牙睇波,係睇波之旅。(唔係造人之旅咩?)睇吓造唔造到先,順其自然,都想結完婚冇耐就有個BB,但BB都係睇緣分。」

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE