【卓林Andi搵媽媽幫手】吳綺莉首PO文:昨天的事⋯

    藝人吳綺莉(Elaine)的19歲女兒卓林與31歲太太Andi於11月8日喺加拿大多倫多結婚,日前返港定居,未有返屋企同媽咪吳綺莉一齊住。

    但表明「I don’t have any money」嘅卓林,前晚被所入住嘅賓館東主再次催租2,250元,結果驚動吳綺莉收拾殘局。

    昨日下午一時許,吳綺莉、卓林同Andi一同去咗兩間銀行,其間吳綺莉未有就事件表態(相關新聞:https://goo.gl/di2WN2)。

    吳綺莉晚上約9點,終於更新facebook,以笑臉表情指「覺得活著真好」。

    佢留言話:「昨天的事放下,今天的事做好,明天的事再算,感謝天父感恩每一天。」而朋友們就留言支持:「知道你的偉大。」

    相關新聞:

    【好想同媽媽修補關係 卓林拍片尋父:我需要答案】https://goo.gl/KktJX4

    【吳綺莉態度180度轉變…Andi:我覺得很受傷】https://goo.gl/eoDUfq

    (Apple daily)

    SHARE