【入行14年終被認同】楊秀惠:一路睇都一路震

    「民間女配角」楊秀惠(Vivien)今日到電台宣傳熱播劇《大帥哥》,獲粉絲送贈紅玫瑰以示支持,令她喜出望外!

    受訪時,Vivien興奮指新劇頭5集於網上突破1億點擊率,為全劇演員打了強心針,又表示身邊永遠都有個忠實粉絲氹自己開心:「係住喺馬來西亞嘅7歲姪仔,佢會學我喺劇內色誘Dicky(張衞健)揈手個動作,又會問我點解要『耶』。佢係一個好怕醜嘅人,但都會叫我『耶』畀佢聽,不過佢唔識中文,所以其他就聽唔明。」

    講到被網民熱推奪「最佳女配角」,Vivien表示好開心、感恩,同時坦言一開始接下「艾妞」此風騷角色會驚令大家反感,所以演出時都有掙扎:「每次化妝嘅時候,我都同自己講,我係演員要做好個角色。」

    甚至每日都要進行心理輔導:「一路睇播出都一路震,擔心大家唔接受,好彩喊戲一出就收到好多Message話好感人,都算鬆一口氣,做演員都係想得到觀眾認同,我拍咗14年戲終於得到!」

    對於被網民封為《最佳女配角》,秀惠話自己出道14年終於獲得認同,仲話如果可以得獎,就係錦上添花:「都想有獎項認同演技,不過都要睇天時、地利、人和,自己盡咗力就得。」她續預告之後劇情會更精彩,雖然播出時間上有「輸蝕」,但今次足以證明作品夠好都留得住觀眾,12月絕非「炮灰期」!

    (綜合報道/on.cc)

    SHARE