【傳太太Lorraine肚凸凸有喜】古巨基笑笑口回應

    歌手古巨基(基仔)舉行新碟《維多利亞》發布會,為配合大碟主題,特意選址位於油麻地的一間懷舊冰室,邊歎美食邊唱新歌,令基仔都不禁大讚好正:「喺冰室唱歌真係第一次,喺度做發布會好有意思。(私下成日食?)茶餐廳,但入行之後就買外賣多。」

    提到政府終提倡實名制購買演唱會門票,以打擊黃牛,對於明年4月開演唱會Part 2的基仔,他認同都要想辦法打擊,但如何執行就要再商討,目前只是初步階段。提到好友黃子華反對實名制,因為覺得侵犯私隱,基仔即和議說:「就正如我想講要諗埋個方法可唔可行先實行,例如執行上有冇問題,如果逐個對名驗飛會唔會天黑?唔可以某某然舉一個方法就去行。」

    問到會否考慮減少內部認購門票的數量?基仔打趣說:「我嗰啲有好多都供應番出嚟買㗎!(唔係絕望座位表?)我唔贊成㗎!相信大家同業都想搵個方法真正打擊到黃牛黨情況。」有開始諗定Part 2演唱會賣飛情況?他笑言如果諗到可行方法,今年年頭個唱都實行咗,但相信Part 2應該來不及有打擊黃牛黨的方法出現,而作為表演者都希望歌迷可以用正價買到演唱會飛。講到鄭伊健為杜絕排隊黨,宣布取消首日門市購飛,改為只作網上發售,基仔聞言指黃牛黨亦可用網上程式搶飛再作炒賣,故如果各大唱片公司代表可以聚集開會商討就最好不過,始終牽涉多方去配合。

    基仔又大呻現時被太太Lorraine管食,又心虛自認最近肥咗:「佢話我又要出碟、宣傳、開騷,有嚴格管制我嘅飲食。(啱啱咪破戒?)為咗做嘢而食係唔會肥嘅!」

    講到近日有傳太太有喜,問到是否可恭喜他?

    之前古太被傳媒拍到肚凸凸出巡,兼且著平底波鞋,樣子甚爲開心!(相關新聞:https://goo.gl/ZTqn8L)
    基仔沒有否認、亦沒有承認,只笑笑口問太太了解:「我對佢唔係好了解,要返屋企問吓佢。(未知係咪做爸爸?未夠日子唔講得?)我哋喺屋企好少傾偈,你咁問我就要特登問吓佢。」

    相關新聞:

    【雙喜臨門!古巨基開心宣布…】https://goo.gl/11cXpk

    【古太肚凸凸孕味濃 古巨基超細心!】https://goo.gl/ZTqn8L

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE