【與患癌母相依爲命 打幾份工幫補家計】《是咁的》林秀怡被爆戀上…

    《是咁的,法官閣下》著力描寫新一代律師生活艱難的一面,而黃瞳大律師曾為了賺取$3000半夜見客,生活捉襟見肘。

    現年27歲的藝人林秀怡,在無綫熱播劇《是咁的,法官閣下》中飾演黃智賢徒弟而備受關注。

    今年更首次獲提名《萬千星輝頒獎典禮2018》「最佳女配角」

    她更上載提名名單和網民分享喜悅~

    最近有報道指她搭上在無綫任職的一名助理編導Kevin Leung。二人愛得癡纏兼打得火熱,日前更被拍到二人疑在車廂內接吻的相片,二人更錫足幾分鐘。

    林秀怡接受傳媒訪問,她笑言:「輯相好耐個喎,佢係我朋友,呢次教訓係以後都唔好喺條街度咁激情,當日我冇化妝呀,男友亦覺得勁尷尬,冇諗過面貌會公諸於世。(你同Kevin Leung感情好好?)係呀,好穩定…」

    「我媽咪唔舒服(媽媽年初時發現患癌),佢會車出車入咁照顧我哋,因為我要煮三餐畀媽咪食,有時會好攰,佢都會上嚟幫我執屋。」

    林秀怡是第23期無綫電視藝員訓練班學員,畢業後成為無綫電視藝員,拍攝過《點解阿Sir係阿Sir》、《怒火街頭2》、《法證先鋒III》、《On Call 36小時》、《不懂撒嬌的女人》等劇集。

    《不懂撒嬌的女人》

    《怒火街頭2》中有大膽演出

    《三個女人一個「因」》飾演男主角袁偉豪資優生妹妹利東伶,與飾演大律師的林景程合演出一對歡喜冤家,當時演技已備受注目。

    報道又指她身世坎坷,自小與母親相依為命在天水圍長大,林媽媽曾因跌傷不宜工作,故此她未夠18歲便要打工養家,試過一日返幾份工搵錢幫補家計,就算當時報讀藝員訓練班,亦有做兼職幫補家計,非常孝順!

    早前曾搞網上安全套生意,可惜業績未如理想,幸最後得好友梁靖琪出手相助,總算度過難關。又與友人合資在旺角開設意大利餐廳,但今年年初卻傳來母親患上癌症噩耗,生活逼人。

     

     

     

     

    (facebook / 總合報道)

    SHARE