【攞定折頭等結婚?】鄧麗欣着裙褂:一條龍服務搞掂哂

    講到她今次以淡妝樸素造型上陣,她笑言:「係呀,好舒服,唔使點化妝。」

    藝人鄧麗欣(Stephy)為新戲開鏡,表示電影已拍了幾日,會拍到12月中,亦謂這是第二次參與政府資助的「首部劇情電影計劃」:「同平時電影都幾唔同,製作budget有限,成班後生仔都好有心,不計較付出,令我都覺得好熱血、青春。」

     

    講到角色,她表示成部電影都是圍繞金都商場:「飾演喺入面做婚紗舖嘅女仔,本身準備同男朋友朱柏康結婚,但畀佢發現我曾經假結婚,所以就講我哋點處理段關係,係好地道嘅港產愛情故事,我拍前好少去呢個地方。(覺得環境點?)真係幾好喎,一條龍服務搞掂晒,都有朋友喺個度搞結婚嘅嘢,婚紗、影婚紗相,乜都有,好齊全,成個商場都係婚宴準備。」

    問到她將來都可會到商場準備結婚的事宜?她笑言:「唔錯喎,一站式幾方便,一日搞掂晒。(帶男朋友邱勝翊(王子)落去參觀?)哈哈,同埋依家趁拍嘢同鋪頭啲人相熟啲可以𢱑折,拍戲得閒就喺側邊望下,好似拍戲我要着裙褂,之前少接觸中式,係第一次着裙褂,原來都幾靚。(第時結婚會唔會着?)仲未諗住咁遠。(未諗結婚?)不嬲都冇乜點諗,依家拍戲為主更加唔會諗。」

    (on.cc)

    SHARE