【媽咪梁安琪大讚】何家又有喜事 何超盈:係開心事,我唔介意

    早前英超球隊卡迪夫城班主陳志遠的女兒陳雪鈴在京都舉行婚禮,身為好友的何超盈也親自到賀,更偕同新歡一起參加婚禮,惟其好友Elly在社交網分享婚禮照片時「洩蜜」,上載了何超盈和男友Thomas Xin的親熱照,令戀情曝光!

    賭王何鴻燊四房長女何超盈被爆有新男友!


    相中以大露背晚裝上陣的何超盈靠在Thomas的胸膛,而男方則閉眼吻着其秀髮,非常甜蜜恩愛!何超盈接受東網訪問時大方認愛:「多謝!我哋係最近先發展。(好友洩蜜有冇唔開心?)係開心事,我唔介意,只係覺得有少少突然。」

    而四太梁安琪接受傳媒訪問時,大讚超盈的男友靚仔:「我見過呢個男仔,之前有飲過茶,佢斯斯文文、後生靚仔。佢哋啱啱開始發展,大家畀啲空間佢哋啦!最緊要佢哋慢慢互相了解,睇吓夾唔夾。」

    據知,何超盈和Thomas是在朋友介紹下認識,對於這段剛萌芽的感情,超盈保護得小心翼翼,故一直採取低調保密作風。

    惟今次婚禮上的來賓大多是超盈的好友,故她也放下戒心,在現場大方介紹男友Thomas給朋友認識。其實何超盈對上一段公開的戀情已是六年前,當時和設計師男友Greg拍拖四年,更去到談婚論嫁的階段,惟最後分手收場。

     

     

     

    (on.cc)

     

     

    SHARE