【仲未決定】江若琳:髮型唔靚唔嫁

    將於下月23日在紅磡筵開40席的藝人江若琳和蕭潤邦(Oscar),專程到電台訪問兼派帖,她們的喜帖設計別出心裁,因結婚翌日便是平安夜,故喜帖亦設計成聖誕卡一樣,江若琳說:「係我Idea,係自己嘅情懷,以前細個一打開聖誕卡有嘢彈出嚟,所以好想張帖似聖誕卡,人生大日子。」喜帖的Logo還有一個水果和兩個生煎包,勁有心思。

    婚期將近,江若琳直言有婚前恐懼症,晚晚發噩夢。

    她說:「一係發媽咪唔鍾意條裙,自己個頭唔靚,或者條裙送唔到嚟,晚晚發唔同狀況,一擘開眼,好彩係發夢。」

    Oscar又爆江若琳有次發過一個噩夢,夢中因為髮型唔靚唔肯嫁:「通常話壞嘅夢現實就好,(你有冇發噩夢?)無論讀書我都係臨急抱佛腳,我諗婚前兩日先會出現。」

    他們又稱還未決定伴娘和伴郎人選,有可能伴娘係男人,伴郎係女人,兄弟團有16、17人,姊妹有14人,共30多人可謂破紀錄。

    Oscar說:「MC都冇定人選,好驚講錯嘢,咩播出『生前片段』、『下次再見』果啲。」所以司儀會由電台DJ自由上台擔任。

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE