【陳展鵬話預計…】兩個大肚婆單文柔同李亞男都會一樣?

    藝人陳展鵬出席《無綫長期服務暨傑出員工榮譽大獎頒獎典禮晚會》,榮獲十年服務獎殊榮的他笑言時間飛逝。

    又表示今年對自己好有意義,除了完成人生大事外,還準備做爸爸。

    「又係另一個十年嘅開始,但最重要都係保持初入行嘅心態,繼續拍更多好戲。(下一個十年努力賺奶粉錢?)都要嘅,同埋要養家。」
    問到佗B老婆單文柔(Phoebe)現時身體狀況如何?

    陳展鵬回應指Phoebe有做孕婦瑜珈。

    「依家就冇啲咩害喜情況。(會唔會夜晚話好想食啲咩叫你去買?)雪櫃咩都有,佢係要少食啲佢鍾意食嘅雪糕同甜嘢。」
    講到之後要入組拍劇,他坦言可能會撞正Phoebe預產期:「一兩日都容易度嘅,預計明年一月會入劇組。」
    除了陳展鵬單文柔這一對之外,其實還有王祖藍李亞男兩公婆。
    李亞男早前透露過預產期撞正老公的工作檔期,因爲要遷就老公王祖藍的檔期,亦想一同見證BB的出世,故此最後決定在十二月擇日剖腹產女。

    現在單文柔寶寶的預產期又撞正老公的工作檔期,不知道會不會好像李亞男一樣,爲了遷就老公而決定擇日剖腹生產?

     

     

     

     

     

    (綜合報道)

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    SHARE