【細仔Avner同自己…】周汶錡表現煞有介事:我唔想講呢啲嘢

    名模周汶錡(Kathy)出席品牌活動。

    Kathy透露表示原本希望想囝囝飛到熱帶地方旅行:「囝囝鍾意游水,不過聖誕節機票賣晒,冇辦法,惟有留喺屋企,不過天氣涼冇得畀佢游水。」

    大仔Jacques

    細仔Avner

    她又透露細仔較黐自己,經常跟着她周圍去:「冇諗過佢咁黐我,大家話佢樣生得cool,好似我!(返學畀佢同人接觸?)成日同好多小朋友玩,佢唔係唔畀我出去,係好鍾意跟住我。(老公有無呷醋?)唔會,因為大仔黐佢,一人一個。」

    提到國際時裝品牌Dolce & Gabbana辱華風波,她突然顯得煞有介事:「首先唔知事件來龍去脈,呢個場合唔應講其他品牌。」

    「(會唔會罷買呢個品牌嘅衫?)唉!點解咁複雜呢?我唔想講呢啲嘢。(着重衣服設計多於品牌形象?)睇着上身嘅感覺,希望舒服同啱自己。」

    意大利品牌Dolce & Gabbana(簡稱DG)原定昨晚將在上海舉辦品牌大秀,卻被爆出疑似品牌設計師的辱華言論,頓時引發一眾明星可能杯葛活動事件。

    品牌為了宣傳將在上海舉辦的大秀,於是上載了一段宣傳短片,卻被內地網民覺得歧視中國人。

    第一集是用筷子吃Pizza。

    第二集是用筷子吃香炸甜卷。

    最後一集就用筷子吃意大利粉。

    這三集的影片被網民認爲女模表現誇張且行爲十分怪異,有貶低中國傳統文化之嫌。

    有網民發帖指責DG,之後發現DG創辨人Stefano Gabbana 在該網民發言回應,發布「中國是屎國,我們沒有你(中國)也活得很好」的辱華言論,引發極大爭議。

    於是Stefano Gabbana再發文聲稱自己的社交網被入侵,之前被指的辱華言論並不是自己說的。

    其後品牌社交網又指自己戶口同樣被入侵,但此舉似乎更惹起網民爭議。

     

     

     

     

     

    (ig / 綜合報道)

    SHARE