【唔揀國際學校】周汶錡:Jacques依家識聽識講廣東話

    周汶錡(Kathy)有兩個仔仔,一個3歲大、一個20個月大。Kathy之前提過兩個囝囝都開始返學,細仔喜歡返學,好動同鍾意游水,反而大仔Jacques開初不太願意上堂,比較斯文,還未融入到校園生活。

    模特兒劉雯、周汶錡及王賢誌等,噚晚去咗尖沙嘴出席時裝品牌活動。

    Kathy話:「因為我想佢學廣東話,Jacques讀全廣東話學校,所以佢未係好同到同學仔溝通。不過佢嘅廣東話進步咗好多,我之前飛咗去外地兩個星期,佢識講多咗好多嘢,仲識唱唔少學校嘅中文歌,都叫有啲成績。」

    「我喺屋企都會同佢講廣東話,佢同爹哋就會講英文,我想佢讀本地小學,識聽識寫中文,到佢讀中學嘅時候再自己選擇。」

    劉雯話今次只會喺香港逗留兩日,不過仍然會爭取空檔時間去食點心,嘆叉燒飽,劉雯話:「食完美食後,好好工作便是健身一種,很多人都愛美食,多健身就好了。」劉雯仲話為咗應付行騷,每星期會做5天健身,就算冇時間都會做簡單拉筋運動:「除了肉體,展現時代女性態度及自信也很重要。」

     

    (apple daily)

    SHARE