【唔多做運動唔愛節食】52歲張鳳妮:唔係日日去劈酒

    人家眼中她百份百是少奶奶,但她卻笑住否認:「唔係少奶奶,係一般家庭主婦,而且最終我想做嘅係阿媽、老婆,真正嘅家庭主婦,我志願係做個好媽媽。」

     

    這位就是52歲人稱鳳梨的前無綫花旦張鳳妮,她拍過《他來自江湖》、《餐餐有宋家》、《天地男兒》等劇集,也是87年港姐最受歡迎佳麗獎得主。

    21年前,張鳳妮離開娛樂圈,翌年嫁去大馬做少奶奶,先後為老公傅仰峰生下3個女——18歲的Emily、17歲的Ashleigh和13歲的Ally。雖然鳳梨婚後沒再踏足娛樂圈,但就不時返港探親朋戚友,上個月,鳳梨便專程返港出席前無綫金牌監製潘嘉德70大壽壽宴(相關新聞:https://goo.gl/p1EdFG),以及捧老友劉玉翠和關寶慧主演的舞台劇《她媽的葬禮》。

    近日社交網上見到鳳梨,依然明艷照人,尤如食了防腐劑般。「千祈唔好幫我執相喎,我好怕㗎。」今時今日美圖世界,竟然仲有人講呢啲,唔話佢係異類都唔得。

    真人比相片更索,完全係「無添加」。「你哋寫細咗我兩年,其實我52㗎喇。」鳳梨主動澄清。

    對於保養秘訣,鳳梨笑言自己既不勤力做運動,也不愛節食。「但生活習慣又唔會好夜瞓,唔係日日去劈酒,咁facial梗係會做啦,一個月兩、三次,打吓麻雀,個人冇乜要求,你會覺得心境開朗啲,冇乜大壓力,人都會老得冇咁快。」

    鳳梨老公傅仰峰是大馬富商,人家眼中她百份百是少奶奶,但鳳梨卻笑住否認:「唔係少奶奶,係一般家庭主婦,一樣煮飯,我又鍾意煮飯,由以前做呢行鍾意睇fashion book ,而家就成屋cook book,因為做阿媽你唔可以一啲嘢都唔識㗎嘛。初初諗住細路仔要食,咁我咪學囉,後來發覺煮嘢好好玩,同埋細路仔話畀我知佢鍾意邊個餸,我會好開心。」

    鳳梨是《嫁到這世界邊端》藝人版,嫁去大馬20年,她說早年生活難以適應。「嗰時電視得兩個中文channel,悶到你嘔,所以嗰時租TVB啲錄影帶返嚟睇,好悶好悶,所以咁快趣有細路仔,有咗細路仔,出邊世界係點你都唔會理。」巧合地,鳳梨87年同一屆港姐冠軍楊寶玲、亞軍李美鳳及季軍林穎嫺,全都是過埠新娘,還有退選的邱淑貞,個個都是幸福人妻。


    鳳妮18歲大女Emily(右)跟母親一樣美人胚子,二女Ashleigh(左)亦亭亭玉立。

    回味那些年港姐日子,鳳梨說她參選一屆有很多突破,例如第一次出埠拍外景,原本任職秘書的鳳梨,正正被首次衝出香港到泰國布吉拍外景的港姐宣傳廣告吸引而「落疊」;至於另一突破,是港姐首次以超性感比堅尼示人,當年電視觀眾個個睇到嘩嘩聲。

    「我哋個個睇到啲泳衣都『吓?』初初有少少抗拒,出嚟都唔係好自在……不過好玩嘅,冇試過咁多女人一齊坐飛機,又唔係成日拍,大家成日喺房傾偈食嘢,人生一個好好嘅回憶。」

    論風頭,鳳梨當然拍不上李美鳳、邱淑貞、楊寶玲、關秀媚等風頭躉,但勝在人緣極佳,所以贏得最受佳麗歡迎獎,之後鳳梨加入無綫做藝人,雖然上過一線做女主角,但始終未能大紅大紫,加上入行以來沒有花邊新聞,演藝生涯一切都是平平穩穩,平平淡淡。

    「因為我冇乜野心,佢哋(無綫)擺我邊我都做,做呢行唔可以pea住嚟做,你比我做,我做到最好,希望你可以睇到,變咗你會比更好嘅嘢我。觀眾唔受都冇得爭、冇得去求,而且最終我想做嘅係阿媽、老婆,真正嘅家庭主婦,我志願係做個好媽媽。」

    鳳梨96年離開無綫時,屬包薪藝員,亦即是親生仔女。「當年親生仔女畀好多機會,但我簽咗5年之後,我試過做一線,可能我自己唔夠好啦,當時好多人去咗台灣同馬來西亞拍嘢,我一個月2萬8,人哋去到嗰度(大馬)8萬一個劇,喺TVB仲要抽commission……後來公司叫我唔好簽包薪改簽部頭,咁即係減我人工,要一個個劇去計。唔包你薪可能萬幾蚊一個月,我唔係好甘心,我唔想36歲都仲係拍呀拍,如果自己搵多少少錢,可以放低屋企人,做自己鍾意做嘅嘢,比如生小朋友,我唔知將來丈夫有冇錢㗎嘛,香港生活指數咁高,OK啦,搵錢先啦。」

    就這樣,鳳梨去了大馬發展拍劇,就這樣,認識了現在的老公,然後息影結婚生女。


    大女Emily(左)、細女Ally(中)和二女Ashleigh(右)都是鳳梨的心肝寶貝。

    最近景黛音和李婉華也相繼復出拍劇,未知鳳梨可有興趣?她笑說:「我哋呢啲50幾歲,06、28(即朝早6點拍到凌晨4點)真係唔得,死得人㗎,玩吓幾集就OK嘅,如果啲對手我鍾意嘅話。」

    (Apple daily)

    SHARE