【岌岌可危】諸葛紫岐埋怨薛嘉麟:結婚講到依家!

    名媛諸葛紫岐(Marie)與老公薛嘉麟現身沙田馬場出席「2018莎莎婦女銀袋日」,二人以情侶裝亮相,訪問期間全程打情罵俏,大晒恩愛。

    Marie笑言此身裝扮準備了三個月,問到夫妻之間是否要有情趣去維持新鮮感?薛嘉麟表示:「梗係要,希望繼續畀新鮮感佢。」在旁的Marie就笑言老公沒有新鮮感,又詐型老公工務繁忙沒有時間:「以前多啲,生咗囝囝之後好少,佢好忙!」問薛嘉麟會否與Marie去旅行補償,他即向老婆耍冧:「都想,帶佢環遊世界。」

    不過Marie就指老公經常開空頭支票:「成日講完唔會做,講咗好多年,結婚講到依家!」Marie更出口述指老公在她心目中並非排第一:「我鍾意個仔多啲,老公已經係第二,遲啲可能第三、四。」


    記者笑言薛嘉麟狀況岌岌可危,他說:「我進修吓,同佢保持新鮮感。」他又表示會安排今個聖誕節與家人出國旅行,享受親子時光。

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc)

    SHARE