【老公拖實恩愛現身】徐子淇三個仔女中哂招都堅持:唔覺得大問題

    徐子淇與李家誠於2006年拉埋天窗,二人婚後育有兩子兩女,有仔又有女,生活幸福美滿!

    徐子淇噚晚喺尖沙嘴以智行基金會親善大使身份出席慈善籌款晚會,老公李家誠亦有到場支持,同場仲有鄺文珣、汪詩詩、汪圓圓。

    活動中,徐子淇代表智行基金會接受一張88萬元嘅支票。


    李家誠拖實太太徐子淇恩愛現身

    一直對慈善工作不遺餘力嘅徐子淇,憶述10年前到安徽探訪一個家庭:「好貧窮,耕田都唔可以養活一家人,於是爸爸去賣血,但因為咁而感染愛滋病,成條村都怕咗佢,爸爸受唔住就自殺,留低嘅媽媽又有重病,兩姊弟當年只有10、11歲,今日見番佢哋,我好開心,細佬讀書成績幾好,就嚟考大學,佢希望讀法律,姐姐有咗自己家庭,佢3歲嘅囡囡又係叫子琪,同我好有緣。」徐子淇希望外界唔好對愛滋病有誤解:「有次帶小朋友去參觀一間大學,諗住去canteen食午飯,當時有學生知道佢哋係受愛滋病影響嘅小朋友,跟住就趕佢哋走,但係校長就話唔好趕佢哋走,不過就轉咗用即棄餐具,呢啲都係有少少誤解,其實正常生活係唔會受感染。」徐子淇指屋企有4個小朋友,自己就好似大秘書,安頓好子女同家庭,就會盡量抽時間做慈善工作。

    對於早前帶埋3個子女去柬埔寨探訪,由於當地衛生環境欠佳,佢哋返香港之後,都分別感染沙門氏菌及手足口病,徐子淇話:「係呀,當地係比較污糟,因為佢哋排泄,所有嘢都喺同一條河,佢哋又住喺嗰條河,所以係有好多細菌,但係去呢啲地方又唔想呢樣唔掂嗰樣唔掂,你咁樣唔係真係體驗到佢哋嘅生活,所以我又唔覺得大問題,小朋友病吓,返到嚟休息吓,食吓藥都ok,呢個經驗好寶貴,世界上好多嘢,佢哋都未見過,我希望佢哋能夠曠闊視野,其實今晚佢哋都嚟咗幫手做義賣,最細嗰個都有嚟,希望佢唔好搗亂,我叫姐姐拖實佢,希望佢哋由細開始做起,為慈善出分力。」

    (apple daily)

    SHARE