【趁機秘婚?】馬國明:可能有啲人有苦衷唔講得

    藝人馬國明出席圈中好友杜大偉有份投資的火鍋店開幕,馬國明大讚對方犀利,並表示有興趣投資搞生意:「我喺公司做咗咁多年都識啲朋友,有人搞飲食、時裝、酒吧同補習社,演員唔可以做一世,有機會都要向佢哋偷師,但冇諗到做乜,儲吓錢先。我讀書時嘅同學叫我同佢哋一齊搞飲食,不過我當時太忙、有幾個劇喺身,可能將來會入少少股。只係困死一行,外面世界乜都唔識唔係咁好。」

    提到日前參加女友黃心穎三家姐在澳洲的婚禮,馬國明稱因為正在拍劇,時間緊迫,連機程只留了三天。被指與心穎很sweet時,他笑言:「咪又係咁,好簡單,只係朋友結婚去觀禮。(網民催你結婚!)個世界好細,原來心穎三家姐係我姪女嘅朋友,我個侄女就快生小朋友去唔到,我代表埋佢去。(心穎話都想快啲結婚。)佢冇同我講,佢話唔好咁快,佢畀我感覺係事業上想再衝吓,係我感覺,佢冇講。」

    講到馬國明被拍到幫心穎拎手袋,他坦言心穎不喜歡男友為她拿手袋:「我有時同佢出街,有人搵佢簽名,我咪幫佢攞一陣囉!其實我唔介意攞手袋,我同媽咪出街都會咁做,我聽過有啲人好抗拒拎手袋,覺得好冇出息,但要睇吓個情況,我阿媽去洗手間唔方便,我都會幫佢拎,冇乜所謂。」

    問到兩人在澳洲有否趁機秘婚?他叫大家放心:「我一定唔會,一定唔會幾年後畀人發現原來已經結咗婚,結婚係光明正大,點解唔講得要咁秘密?將來結婚會同大家講,我唔需要秘婚,可能有啲人有苦衷唔講得。」
    黃心穎一家的圖片搜尋結果

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE