【開記者會 數度鞠躬】陳潔靈無奈:係咪唔可以再做陳潔靈

    歌手陳潔靈下午於牛頭角舉行記者會,交代她與自己演唱會團隊被指侵權及「假冒」一事。事緣去年中旬她認識了一間名為「Art Connect」的公司,並由3位負責人引薦交由「美亞娛樂」承辦在港12場演唱會,當時她與美亞簽約並邀得舞台劇界猛人甄詠蓓擔任演唱會導演。

    由於反應不錯,美亞決定將演唱會移師往澳門繼續舉行,不過演唱會創作慨念會略有不同,而甄詠蓓因有工作在上海進行,故同意交由陳潔靈團隊繼續沿用部分意念。其間美亞曾聯絡「Art Connect」幾位負責人,其中兩位回覆表示不會再沾手澳門演唱會的籌辦事宜。

    不過自10月開始,陳潔靈及其團隊不斷收到第3位負責人滋擾,並發出律師信警告她侵權及「假冒」。據陳潔靈表示,曾釋出善意相約對方傾談,但不得要領,幾經考慮決定舉行記者會,作出公開澄清。

    陳潔靈無奈地說:「我同Art Connect冇簽過合同,商業糾纏係佢哋同美亞之間嘅事,點解要拖我同我嘅團隊落水?再者嗰位負責人用Art Connect名義發律師信畀我,佢係咪可以代表埋其他兩位呢?其他兩位從來冇對我作出過滋擾行為,呢位負責人甚至聯絡我嘅團隊成員,要求佢哋唔好演出,點解要阻礙人工作呢?喺佢畀我嘅短訊入面,曾經話『激怒劇場界』喇,咁演唱會關劇場界乜嘢事呢?據我所知,Art Connect之前從來冇辦過流行演唱會,我希望今次只係誤會。」

    陳潔靈最後宣布澳門演唱會準備就緒會如期演出:「可能演出會更加精彩!(擔心對方申請禁制令影響演出?)呢個係美亞嘅問題,喺我立場只可能係其他原因包括打風,演唱會先會取消。」

    她又形容自己入行數十年,今次可謂大開眼界:「收到律師信話我『假冒』,我覺得莫名奇妙、愕然同埋好侮辱。我係受害人,作為一個專業藝人,我要悍衛我嘅專業同名聲,咁講法係咪以後我都唔可以再演出《今晚夜》,同唔可以再做陳潔靈呢?我希望其他同業要避免遇到呢啲事情。」她又數度鞠躬,多謝媒體抽空到場採訪。

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE