【阿嬌竟然冇揀佢…】賴弘國嬲爆:難道還有下一次嗎?

    阿嬌鍾欣潼同賴弘國參與拍攝嘅大陸真人騷《爸媽學前班》。

    今集喺測試遊戲中,兩人需要選擇人生中對自己最重要嘅人,阿嬌揀咗爺爺、媽咪、細妹、表姐、拍檔阿Sa,同未婚夫賴弘國。如果只可以揀一個人留低,咁會點揀呢?阿嬌揀咗同佢一齊大嘅表姐,賴弘國就揀咗阿嬌。

    揀表姐唔揀老公(未來)留低,阿嬌話因為同表姐一齊長大,同甘共苦,經歷過好多:「父母沒有過多的照顧過我們,就只有我們兩個人相互照應。」

    阿嬌竟然係揀表姐而唔係揀賴弘國!

    賴弘國唔揀屋企人而揀老婆(未來),佢嘅解釋係:「我非常愛我的父母和兄弟,而老婆會是那個和我過一輩子,攜手一生的愛人。」即係阿嬌先係最重要。

    雖然賴弘國做咗一件咁令人感動嘅事、又講出呢啲咁動人嘅說話,但喺決定留低邊個之前,阿嬌同佢講:「不是我沒關係,我留下的也不是你。」賴弘國即刻話:「沒有,是你,我最後留的是你。」

    之後嘅「共建安全島」實驗,心理學家要求阿嬌拎一件令自己有安全感嘅物件,阿嬌揀咗單車,仲邊講邊喊:「以前在爺爺家,在偏遠的地方學自行車,找到小時候的感覺,非常懷念。長大後因為工作繁忙,沒有花太多的時間陪伴爺爺,這是自己心裡的遺憾。」

    實驗結果,心理學家話阿嬌係一個對自己要求太高、甚至對自己有啲苛刻嘅人,應該要學習放鬆。都幾中喎!

    最後賴弘國講到二人相遇嘅經過,「她自己一個人,我的工作也是自己一個人,常常飛來飛去的,遇到的時候就是互相瞭解彼此的孤獨感,後來才慢慢的走在一起。不管我們兩個的原生家庭怎麼樣,接下來最重要的就是我們自己組成一個好的原生家庭,讓小孩子成長。」至於阿嬌冇揀最後留下佢,賴弘國說:「最後留下誰,我留下我老婆,你最後留下的是你表姐,了解彼此的孤獨感…我覺得,就是互相分享彼此的孤獨。」

     

    一眾參加者分享籌備婚禮最頭痛嘅事,阿嬌話:「我們沒有這個麻惱,反而請了一家婚宴公司之後,就煩了。」賴弘國話:「到婚禮前一個禮拜發現,餐桌的盤子椅子甚麼,顏色都沒有選,所以我在看診的時候、她在巡迴演唱會的中間,我們還要選盤子的顏色。她(阿嬌)唱完打給我:『快點!我們還來不及選!』」

    賴弘國嬲嘅唔止咁,最嬲係…婚宴公司講錯嘢……「名牌也要印,因為那個人經常跟我說,『因為這次我們來不及印名牌,我們寫上去。』我就發火了:『這一次來不及,難道還有下一次嗎?真哇!氣死我!」

    (Apple daily)

    SHARE