【突然PO頭貼頭合照】周勵淇宣佈:我來介紹…

    緣份嘅嘢真係好難講,好似周勵淇(Niki)喺2014年拍劇時撻著年輕六年的徐正溪,但最後呢段姊弟戀無疾而終(相關新聞:https://goo.gl/if2fUP)。

    定情劇就係《衛子夫》。

    另一個緣份就係其實呢套劇林峯都有份做,不過當時又唔覺佢哋好friend,仲傳過佢哋因為爭唱傳主題曲而鬧不和,最後林峯爭贏咗,負責唱主題曲,而周勵淇同任賢齊就合唱片尾歌。

    昨日周勵淇突然喺IG上載一張頭貼頭嘅合照,宣佈收咗林峯做「契弟」,佢留言﹕「我來介紹,他是我的弟弟。我有一個姐姐一個哥哥,我是家中排行最細的。從小到大我都希望有一個妹妹或者弟弟,現在有人自投羅網做我的弟弟,那好吧,我收你為弟弟#弟弟。」

    其實佢哋差唔多年紀,大家都係1979年出世,Niki係8月出世,而林峯係12月,所以就做咗契細佬。

    唔少網民都留言讚好,但亦有人話「浪費咗」,乾脆叫佢哋「在一起」,可惜林峯現在已經有位大陸模特兒女友張馨月,所以與Niki只能當姊弟。

    (綜合報道/Apple daily)

    SHARE