【同老公執咗成晚垃圾】陸太苟芸慧:都幾浪漫同窩心

    苟芸慧(苟姑娘)與陸漢洋上月在加拿大秘密註冊「完婚」,二人日前在上水雙魚河鄉村會補擺兩場婚宴。

    新婚無耐嘅陸太苟芸慧,今日神采飛揚現身灣仔出席護膚品發佈會,同埸現身嘉賓有王迪詩及馬詩慧。

    苟姑娘仍然享受新婚喜悦,開始習慣俾人嗌「陸太」,問到改口叫丈夫做老公未?佢話:「慣咗叫『豬豬』,佢都係叫我做『豬豬』,未改到口住。」er………

    婚禮當晚發生蝦碌趣事,兩夫婦返回酒店房休息,突然收到電話,指會場仍有紙皮箱同盒等垃圾未清,苟姑娘話:「我就敷住mask落去執垃圾。」豈不是虛度春宵,她甜笑:「都幾浪漫同窩心,佢都有落嚟幫手。平時佢都係少爺仔,好少做呢啲嘢,之後執到凌晨四點幾,好攰,一返房上床就瞓咗喇。」

    新婚生活,苟姑娘未有下廚,但有為老公沖泡養生茶。至於何時度蜜月,她指夫婦兩人年尾都忙,所以之前到歐洲影婚紗相時便當預支蜜月。

    婚禮後數天再舉行派對,邀請未能出席朋友們出席,她說:「佢哋好sweet,招呼自己朋友之餘,仲會照顧我啲朋友。」老公是否值100分?「101分,好細心。」

    對於有報道指苟姑娘收千萬家用,她聽聞便笑說:「唔知喎,等我check下先,邊有呀,笑下就算。」講到平時會否有家用,佢話:「平時想買乜嘢,佢會畀張卡我買,不過我自己都有賺錢,財政獨立,亦都會投資。」

    至於造人大計,苟姑娘稱:「老公暫時未準備好,想過多陣二人世界先,所以我哋會互相尊重對方。」

    (Apple daily)

    SHARE