【被Torres寫「血書」通緝】楊千嬅:我個心係仲唔會舒服多啲

    剛從冰島做「跟得夫人」回港的千嬅大呻睇唔到北極光:「之後成個月都做嘢,見有幾日時間就去,自己都好恨去睇,覺得一世人一定要去一次。(覺得好可惜?)即係上天要我再去多次!(下次同埋仔仔去?)等佢大啲先,因為凍得滯,得1度,但嗰度嘅海鮮真係好好食!」

    楊千嬅今日以代言人身份出席健康食品活動,吸引大批途人圍觀非常熱鬧!

    講到今次同行有好多「電燈膽」,例如洪永城、何超蓮,千嬅笑話其他人要做嘢,自己就趁有一日空檔獨自出去市中心Shopping:「呢樣嘢都恨想做好耐,做女嗰陣成日都會一個人去旅行,但結咗婚、有小朋友之後就唔可以咁任性。其實一個人出去係攞到好多靈感,又可以減壓,因為今年真係拍咗好耐戲,個人都好攰。」千嬅雖然口講今年不再接拍戲劇,但身邊有好多朋友誠邀客串電影。

    提到仔仔Torres寫「血書」通緝,千嬅笑話仔仔好勁,自己亦都上了一課:

    「佢係雙子座好感性,唔會直接表達自己情緒,會兜個圈,寫張紙貼喺房門口,再叫姐姐(家傭)影相Send畀我,咁我個心係仲唔會舒服多啲,今次我學到嘢,出嚟做人、做事,直接係好,但原來都有技巧。(有冇回覆啲字條畀佢?)即刻講Sorry,同佢講媽媽要休息,返嚟會陪番佢。」續指小朋友錫還錫,都要解釋他知道媽媽有工作行程,將來到他長大後都要編排自己時間。

    至於講到Torres識用紅色筆寫字強調嚴重性,千嬅大笑話:「咁啱佢用開嗰枝白板筆啫,佢唔知嘅,有次Halloween佢用嚟畫嘴,抹都抹唔甩,就咁返學。」

    又講到仔仔現時緊貼潮流,會追韓星:「有啲佢講完我係唔識,仲會質疑我。(會為仔仔惡補?)會,多數都係受朋輩影響,都想知道佢哋個圈子,了解佢哋,如果真係唔適合就要同佢哋解釋,佢依家把口好勁㗎!」

    講到最近好友余文樂於IG上坦言身體狀況差,問到私下可有關心?千嬅愕然指全不知情,表示會寄一箱健康食品給對方:「會問吓佢咩事,可能拍戲太衝,好容易會透支,我會同佢老婆講吓,叫佢一齊食健康食品。」

    (on.cc)

    SHARE