【被爆佗孖B後】劉詩詩首現身

    31歲大陸女星劉詩詩同大17年嘅吳奇隆結婚3年,早前有指因聚少離多令婚姻亮紅燈,不過兩人即刻公開晒恩愛力破不實傳言。

    著曬情侶裝十指緊扣逼地鐵

    之前就有傳媒報導指劉詩詩「失蹤」4個月,傳出疑成功佗孖B,已經懷孕3個月嘅消息,但亦有指劉詩詩身處美國做「試管嬰兒」,搞到全身浮腫冇露面。


    兩人曾被爆曾秘訪求子聖地。

    昨日劉詩詩終於在上海蒲頭,下午着紅色裙襯牛仔褸、腳踏高踭鞋出席品牌記者會。活動現場沒有安排傳媒自由發問同影相,所有問題都要事先交劉詩詩經理人審核過關,結果當然好順利咁「刪除」全部關於大肚嘅問題啦,劉詩詩被問到另一半嘅話題,只係好例牌咁答:「開心的時候、家人相聚時都值得紀念。」

    晚上劉詩詩聯同金像影后妮歌潔曼(Nicole Kidman)、超模仙蒂歌羅馥(Cindy Crawford)、巴西名模Alessandra Ambrosio出席品牌盛會,換了紅色外套襯封胸圓領裙,打扮十分密實,相反,其他三位外籍女星則性感低胸裙撐場。不過,劉詩詩就特別開心,因為同台三位女星都係佢嘅偶像。

    網民見到相之後都問係咪真係佗緊B,仲話劉詩詩「絕對懷孕了」,行路姿勢小心翼翼,好似孕婦咁。

    (綜合報道/騰訊/Apple daily)

    SHARE