【事隔一天傳來噩耗】黃秋生遺憾:爭十分鐘見唔到佢最後一面

    藝人黃秋生前日拍劇時向在場探班記者表示其母病危,透露母親有病入院,所以一度想辭演港台消防劇集《火速救兵IV》。說到母親情況,秋生表示:「都唔會冇乜事。媽媽身體唔係太好,噚晚收到醫院電話,連最後一場都拍唔到就要趕去醫院。」他又指母親多病痛:「好多病,我都唔知仲有乜,腎功能退化,唞唔到氣同去唔到水,我估只剩返聽覺同觸覺,睇唔到,講唔到,冇乜意識,其實係等緊時間。」

    想不到事隔一日就傳來惡耗,黃秋生媽媽昨午安詳離世。秋生接受傳媒電話訪問時非常哀傷,沉重表示:「我咁啱喺醫院睇完佢離開,中途接到電話返轉頭,點知塞車,爭十分鐘見唔到佢最後一面,不過佢仲有神色,我有喺佢耳邊講咗啲嘢,內容就唔好講喇。」
    剛巧完成了手頭上工作的秋生表示,會全力為媽媽籌備喪事,問到母親有甚麼遺願,他答:「佢生前已經講唔到嘢,得一隻眼睇到嘢,我幫佢搞啦,好彩我今午(昨午)都陪咗佢兩小時,算係咁喇。(阿仔喺外國讀書返嚟奔喪?)唔好搞佢哋喇,返緊學嘛。」
    自爸爸離開後,秋生與媽媽兩人相依為命,連「黃秋生」這個名字都是由黃媽媽改的。(資料圖片)

     

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc /apple daily)

    SHARE