【結婚預一枱俾前度?】佘詩曼激罕講感情事

    佘詩曼為人有義氣,又飲得又玩得,異性緣旺亦屬正常。以前阿佘仲以香港為發展重心嗰陣,緋聞的確係堅多,除咗有曾經係男友、依家變成人夫嘅陳浩民外,緋聞男友/好友名單仲有鄭嘉穎、張智霖、陳豪、馬德鐘、吳卓羲、苗僑偉、謝天華、洪天明等,真係同佢合作過嘅,都無一幸免。

    最近,阿佘就上咗大陸一個,由台灣藝人蔡康永主持嘅男女思維解謎節目《恕我直言》,節目中阿佘一直被蔡康永追問依家嘅感情生活問題。

    喺節目中自認喺享受愛情嘅阿佘,當被蔡康永問到佢上一次拍拖係幾耐之前時,阿佘先講笑話係「噚日」,之後先再補充係「一段時間」;之後蔡康永又問:「我聽講你感情生活好豐富。」處變不驚嘅阿佘,竟然反問:「是嗎?太好了」蔡康永即反問:「你的前任有冇超過10個?」

    呢刻阿佘唔知係咪要計數,諗咗6秒左右,就承認地話:「大概。」然後蔡又問佢一齊得比較耐嘅有冇超過一年,阿佘即話:「當然啦,有!(最長時間有幾長?)我不告訴你,幾年、有幾年,超過三年。」

    再問到阿佘嘅另一半係咪都是圈中人時,阿佘就話:「有圈外有圈內嘅,都有。」蔡康永聽完即話:「所以如果有日你結婚,係咪會有一枱係俾前度?」阿佘聽完即笑咗笑,然後就話:「將佢哋分開吧。」更表示會請前度去飲之餘,仲自爆去過前度男友嘅婚禮,原因就係「替他們開心,找到幸福的另一半」,蔡康永聞言一臉驚訝,阿佘即反問:「依家係乜年代喇?」

    阿佘咁大愛又大方,唔怪得個個都鍾意佢啦!

    (Apple daily)

    SHARE