【大S自爆懷孕血淚史】突發癲癇險奪命 仲要打催卵針

    台灣女星徐熙媛(大S)一向對自己身材好有要求,最近接受訪問時,就自揭懷孕血淚史!

    最近大S就接受咗一個大陸雜誌嘅訪問,而呢個自傳式嘅訪問仲深入到不得了,除咗睇到佢係一個極度貪靚、完美主義外,為咗個「瘦」字無所不用其極,真係睇見都戥佢辛苦。

    訪問中,大S透露,節食,係因為香港藝人。佢見到啲香港女星為咗Keep住身材,只係食少少,就係咁影響咗佢。為咗上鏡好睇,大S要求自己體重長期維持係42kg(即92磅),曾經有段時間,大S佢每日都只係食一餐,而呢一餐就只得雞蛋同豆漿,真係頂唔順喇,佢先會食少少醃菜同白飯。呢段睇到都覺得可憐嘅日子,直到同2010年同汪小菲結婚後先至有改變,因為要養好身體生仔,佢由一碗雞湯開始,打破咗15年來淨食「素」嘅飲食習慣,而且仲要打催卵針同減工嚟改變荷爾蒙。

    結果最後順利有咗BB,不過當時嘅大S,就連想食過冬甩都要懷疑自己,打電話問細妹小S(徐熙娣)係唔係正常,當小S話「懷孕就是要大吃」嘅時候,大S最高峰嘅時候就係一次可食五個冬甩、瞓前又要食雪糕,就連大S都要自嘲當時嘅自己好似一隻海狗,而老公汪小菲更表示大S就快生嘅時候,連梳化都落唔到,可見由48kg變成海狗嘅大S,前、後真係好大對比。搞到老公都嚇親,但嗰時大S完全唔擔心,以為可以同以前一樣想瘦就瘦,點知生完第一胎佢徹底崩潰,因為體重仍然同產前一樣係72公斤(約158磅)!

    訪問中,又提到汪小菲好懷念8年前自己喺北京認識了咗「很漂亮、瘦瘦的、無憂無慮」嘅大S,但可惜佢最煩嘅事,就係肥咗後嘅大S,可以因為身材問題而唔出門,事關汪小菲話大S有咗後,只成功逼到佢出門一次,點知就俾人偷影,結果大S自此足不出戶,直到產後修身成功。

    至於到生第二胎,大S就因為生產過程中突發癲癇,搞到差啲冇命,不過體重就由68kg跌到落58kg,不過佢之後亦有繼續努力減肥,原因就係大S話如果自己瘦唔到,就唔會有導演搵佢拍戲,而老公汪小菲為咗鼓勵佢,仲不時喺微博出post讚佢瘦。

    除咗外型要完美外,工作上大S都一樣需要完美,除咗會問清楚工作現場鏡頭擺位、細節外,當知道因為自己對兜風耳而錯過演《還珠格格》嗰陣,大S更誇張到竟然考慮去形容。而該段訪問中,又提到當年同拍《流星花園》同《倩女幽魂》嘅大S,因為受唔住同時演人又做鬼,走去搵《倩》編劇陳十三認錯,以自己酬勞嘅一半價錢,希望求佢寫自己嘅戲份少啲,又或者係快啲喺劇情上寫死自己。

    《流星花園》(資料圖片)

    《流星花園》中嘅杉菜,令大S徐熙媛爆紅

    拍《倩女幽魂》時,大S曾以酬勞嘅一半,要求編劇快啲寫死自己

     

     

    如今生完兩個小孩嘅大S,對於體重已逐漸看淡,以前沖完涼會睇勻全身,Check吓邊度需要多啲肌同少啲肉等等,依家沖完會立即着衫同唔照鏡。雖然有3個磅重機,但佢坦言好耐都冇磅過!

     

     

     

     

    (綜合報道 / on.cc / apple daily)

    SHARE