【唔係周志文!】劉佩玥終於可以同佢喺埋一齊

    藝人劉佩玥與周志文戀情一直破溯迷離,早前陳庭欣回應似乎默認兩人拍拖…

    現身牛池灣為無綫劇集《救妻同學會》拍外景。戲中胡鴻鈞終有機會與劉佩玥「結為一對」,胡鴻鈞搞笑謂:「我哋嘅『情緣』始於2015年,中間經過咗《殭》同《降魔的》都冇一齊,嚟到今次做兩公婆,等咗500年喇!」劉佩玥即說:「有粉絲畫漫畫我跟其他人走咗去,今次終於係回頭望胡鴻鈞喇。」

    但今次二人未有親熱戲,胡鴻鈞謂:「最多都係影相蜻蜓點水式錫吓,我覺得咁樣夠喇!(驚有人呷醋?)我理得佢私生活,專業嘛,係有冇劇情需要啫。」他又笑言雖然暫時未有「愛情動作戲」,但戲中他卻有機會一展身手:「為咗救太太我可以話上刀山落油鑊,其中一場戲仲要跳上一架開緊嘅車,本來都驚嘅,但後嚟又OK喎,仲第一個Take已經得咗,但拍多啲唔同角度。」劉佩玥亦讚他身手不錯。

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE