【祖兒阿詩破冰】劉浩龍轉哂口風

    天后容祖兒(Joey)與何韻詩日前的「世紀破冰合照」,成功掀起連番討論,陪Joey一同前往日本的劉浩龍(師兄)就低調冇出鏡。

    有去定冇去?

    今日師兄出席節目《星光熠熠耀保良》的拜神儀式,甫受訪他先自言好緊張,因為今晚會表演跳舞,笑話今年變成了跳唱歌手,日日都練舞,又大呻好辛苦,問到日日練舞都抽到時間去日本旅行?他即大反應反問記者:「我有去日本咩?都睇到幅相話我去日本,朋友與朋友之間影相我就唔作出回應喇。」

    再追問是否同行到日本時,師兄緊張到開始前言不對後語,更留下「蛛絲馬迹」:「冇呀!我自己同啲朋友去咋嘛!(自己同朋友去?都有去日本?)有!我同啲朋友去食飯。(圈中朋友定圈外朋友?)我喺街度撞到楊千嬅囉!(你有冇撞到Joey佢哋?)冇喎!我冇去到支持明哥(黃耀明),嗰晚我要去食飯,都係Message佢,支持佢Good Show。」

    「呢份友誼好值得鼓勵」

    問到對「世紀破冰合照」的評價?師兄無奈話:「其實我覺得影張相好平常,喺一個開心嘅環境,大家一齊支持明哥,代表香港歌手好支持明哥,呢份友誼同支持好值得鼓勵。」問到為何他又不去支持明哥?師兄就重申當晚約了朋友食飯,所以撞時間去唔到。

    (on.cc東網)

    SHARE