【仍然有激動落淚】楊盼盼燒傷後首開腔:演員唔好咁傻

    60歲武打女星楊盼盼上月中在大馬拍電影《大地回春》一場火災戲發生意外,導致臉部二度燒傷,手腳同樣受傷;入院半個月嘅盼盼姐首開腔接受大馬傳媒訪問,坦言入院第三日,諗起被火燒情況時,仍然有激動落淚,尤其睇到有老人家被燒傷倒在地上,令佢心痛不已!

    經過連日治療,盼盼姐嘅傷勢逐漸康復,日內就可以出院,佢表示一切很好,笑言本來係拍喜劇賀歲片,估唔到變咗災難片,更向監製林德榮「索償」,因為佢為咗拍呢部戲,推咗郵輪騷演出,笑言要監製賠償損失。盼盼姐坦言沒怪任何人,只怪自己太相信劇組,所以疏忽咗呢場戲嘅危險性,令自己冇咗警惕心,沒有在拍攝前,憑自己豐富經驗了解狀況。盼盼姐給大馬劇組建議,認為拍呢類大場面應該安排專業特技人員負責。

    今次意外係對大家一個考驗,令劇組感情突飛猛進,盼盼姐忠告:「希望大家唔好怕,就當係警惕,唔好變成一個包袱,多啲去了解同學習,新人應該要更專注每個部份嘅執行性,演員亦都唔好咁儍聽導演講:『等多一下,拍完才走!』」今次意外,盼盼姐感受到大馬人嘅善良同感性,因為佢睇到大家不顧危險撲前救人:「大馬人嘅使命感很強,外面嘅人很專業卻很冷血,執行性強,計算得好清楚。」

    另外,同戲受傷的馬來西亞藝人梁祖儀透露出院不夠一天又再入院,回到家感到頭暈、嘔、肚痛、及發燒,她在社交網留言:「喺過去兩個星期喺醫院未有感覺身子弱,只覺得痛,但仍然有笑容,不過今次我覺得成身冇力,亦再笑唔出。」又指:「瞓喺度打呢篇文,感覺好似舒服咗,亦感到唔好意思send過恭喜我出院短訊畀我嘅人,因為我又再次入院,不過唔使擔心,我會好快康復。」她更post了與媽媽的合照,精神看似不錯,不少網民都送上祝福!

    (蘋果日報/on.cc東網)

    SHARE