【薛芷倫話靚靚都同意】張新悅:相信佢會明白

    薛芷倫日前喺Ig貼出一張同張新悅同袁詠儀三人合照,不過事後張新悅就對呢張相似乎唔多滿意,覺得自己被「膠面」同「好多P圖」,仲話:「其實我哋皮膚好靚。」

    噚日張新悅話:
    「唔知咩一回事,最慘相張搞到我好似膠面咁,好多p圖,其實我哋皮膚好靚。」
    「其實大會仲有好多靚相,不過Fanny(薛芷倫)攞咗呢張嚟post。」
    「Fanny 擺相係佢嘅決定,我最傷心張相咁膠面,好想拎張靚啲嘅相畀佢睇,膠面好核突,暫時冇需要,廿年後先啦。」

    之後《蘋果》問番當事人薛芷倫,佢話完全冇P圖,只係用咗部美顏相機影相selfie。薛芷倫仲話,影完之後,「佢哋仲話影得啲相好靚,成晚係玩得好開心,我覺得我相信,靚靚都同意,嗰晚係一個好開心嘅一晚。」再問此事會否影響佢同張新悅感情,佢就大方話:「同枱食飯、相聚都係一個緣份,隨緣。」

    張新悅今日接受本報電話訪問時,就解釋自己噚日嗰番說話呢,其實係冇特別意思,只係想講唔使任何美顏工具,大家皮膚都靚:「今天有朋友send俾我睇啲報道,問我係咪講錯嘢我先留意到。我真係冇任何唔好嘅意思,但表達得唔好。原意是輕鬆講下笑,無留意會引起誤會,所以依家都係唔好講咁多,怕越描越黑。」

    問張新悅會唔會搵薛芷倫解釋番件事?佢就話:「私下會做,相信Fanny(薛芷倫)會明白!」

    (蘋果日報)

    SHARE