【瘦到見晒骨】卓林突然暴瘦現身

    藝人吳綺莉女兒吳卓林嘅女友Andi早喺今年6月,忽然喺社交網嗌卓林做「fiancee」(未婚妻),唔少網民都問佢哋係咪訂咗婚。

    圖中文字寫上:「wish the world had as big of a heart as my fiancee does(希望全世界都有寛大的胸懷,就好像我未婚妻一樣)」似乎係講緊卓林。

    到咗今朝,身在加拿大嘅卓林晒自拍,並寫道:「I know who you are. I know you know what happened.(我知道你是誰。我知道你了解發生了甚麼。)」雖然唔知佢指嘅係邊個同發生咩事,不過自拍中佢就明顯大晒左手無名指上嘅戒指,加上剛好加拿大係其中一個同性伴侶結婚合法化嘅國家,不禁令人聯想到佢同「未婚妻」Andi係咪已經逵入人生另一個階段。

    另外,卓林又晒出另一張自拍,相中佢暴瘦現身,手臂勁幼,連本身有啲肉地嘅面形都忽然變尖,鎖骨凸出,真係我見猶憐,唔知佢到底係P圖過度「整瘦」自己,定係真係咁生活困苦,瘦到見晒骨呢?

     

     

     

     

     

    (on.cc)

    SHARE