【產後首貼靚爆照!】鍾嘉欣:接下來將我的「好孕」轉給…

    34歲索爆人妻鍾嘉欣早前誕第二胎,囝囝Jared Anthony Leung轉眼快滿月。

    今日嘉欣在社交網晒產後靚爆相,留言:「一上網就收到大家好多好多的祝福,好窩心,謝謝大家。BB在家出世時重7磅14安士,餵母乳BB長大又重咗啦,肥肥白白非常健康,眼仔睩睩唔太扭計!」
    嘉欣跟醫生老公Jeremy Leung結婚3年,大女Kelly已經兩歲,嘉欣三年抱兩湊成一個「好」字,送福給其他想做媽咪嘅人:「接下來將我的『好孕』轉給各位好姊妹及所有努力中的媽媽啦!大家都要好好照顧身體,我就要把握黃金坐月30天!」

    處女黨成員

    相中嘅嘉欣精神好好,手腳纖幼,皮膚白雪雪,完全唔似已經生咗兩個仔女,網民都留言讚:「beautiful!」

    之前「處女黨」成員差唔多全部成人妻,李亞男已經係準媽咪,在嘉欣送「好孕」祝福下,相信王君馨、岑麗香都好快會排住隊大肚。

     

     

     

    (apple daily)

    SHARE