【羅仲謙叫息怒】楊怡又震驚又嬲︰係侵犯咗私隱

    楊怡、張慧儀同莊思敏今日以代言人身份,喺尖沙嘴為李霖恩太太有份投資嘅醫學美容中心擔任開幕嘉賓。

    楊怡噚晚喺社交平台貼咗憤怒鳥嘅圖片,指有傳媒闖入佢屋企門口偷影,佢今日講番嘅時候:「我係有啲震驚同嬲,係有啲侵犯咗私隱,我認得佢亦都影低咗,希望下次唔好再係咁啦。」

    問到佢屋企最近有咩咁吸引傳媒追蹤拍攝?楊怡笑言:「雖然我哋係藝人,但喺屋企都好free,係有着衫嘅,不過都好隨意,有着衫唔代表係着晚裝㗎嘛,都係造成好大困擾。(阿謙有咩反應?)佢冇反應,淨係叫我息怒!」因為老公羅仲謙忙住開工唔得閒理,淨係叫佢息怒。講返今次為醫學美容中心代言,楊怡話好開心,仲高呼:「我要收緊呀!要由頭做到腳,仲想帶埋媽咪同老公嚟。我老公成日話要保持青春,貪靚呢樣嘢,千祈唔好睇小我身邊嗰個。」佢仲笑言做咗療程,下次被偷影嘅時候都可以保持V面。

    張慧儀表示早前同李霖恩合作,所以今日要親身嚟支持:「最近都忙喺國內工作,拍廣告同一啲剪綵嘅活動,九月尾就會畀自己休息一下,因為囝囝10月就會做手術,希望畀多啲時間陪住佢。」佢坦言囝囝要接受手術有啲心痛,自己近日都可以因為壓力而變得忟憎:「囝囝係happy child,佢上次入院檢查都係麻醉咗,佢仲同我講瞓醒就做完,反而問返我心情。」張慧儀又話最近加入咗兒童心臟基金會,成為正式執行委員:「因為個仔,基金會幫咗我好多,自己亦都想回饋返社會,嚟緊都會幫手推廣下。」

    (蘋果日報)

    SHARE