【太太宋熙年道出產後心聲】陳智燊:最想生3個

    新手媽媽近日宋熙年發文道出產後心聲,話原來仲有好多生B前未預計過嘅問題,包括產後腫脹、抑鬱情緒、賀爾蒙失調及傷口恢復等等。(相關新聞:https://goo.gl/6tmUfH)

    陳智燊(Jason)今日出席活動,繫上煲呔更顯男人味。

    Jason離巢後工作不斷,不過要做一位新手爸爸就令佢好繁忙,佢話:「只要大膽嘗試,比想像中唔太難搞,我膽粗粗幫BB沖涼、餵奶、換片,只要唔好驚就得,不過一聽到囝囝喊聲,未至於好開心,但忍受到,因為係我個仔,我同自己講OK啦。」

    他續說:「對住佢即使佢喊都忍到,幸好佢唔算太難搞。(中文名改咗未?)我同太太啲中文咁『叻』,搵朋友改、仲揀緊,即使係改英文名我哋自己都拉鋸中,或者今次讓太太宋熙年,下次我揸主意啦。最想生3個,唔得就點都要整多個。」

    談到近日工作多,是否囝囝「腳頭好」?Jason承認:「佢幾旺我,呢排我都好忙,忙完諗住返屋企見佢,亦係一種動力。(入息多過喺無綫?)冇得咁計,呢排係好好,夠我個仔做好多嘢,希望儲到幾年學費啦!」

    稍後他將離港到德國工作一星期,坦言未出發已甚為掛心:「驚少咗個人睇住BB搞唔掂,太太坐月又好悶,可能送份禮物畀佢先啦。」

     

     

    (on.cc / apple daily)

    SHARE