【半年前發現患癌第三期】感激張學友:要多謝呢個冇血緣嘅阿哥

    半年前發現患癌第三期,即時向電台請假治病,休息半年後,昨晚再次為其主持的節目《雲妮鍾情》開咪,並利用節目首30分鐘講述患病經過,多謝關心自己的家人,以及身邊所有朋友,包括一班歌手朋友。

    商台DJ Vani在節目中,多謝多位歌手及藝人朋友,她說:「除咗要多謝老闆Rita,令我可以放心放下工作專心醫病,仲有好姊妹阿田(田蕊妮),我記得你陪我覆診時,我同你講,我聽日做化療,會開始甩頭髮,所以我要剃頭,你就錫咗我頭髮一啖。仲有喺電療室攬住我喊嘅倫永亮,你嘅膊頭充滿力量。」

    除了阿田及倫永亮,Vani要多謝嘅歌手藝人清單十分長,當中包括車婉婉及鄭秀文。Vani續謂:「你哋喺醫院為我祈禱,喺群組為我打氣嘅留言,我永遠都唔會delete。」另外還有GiGi(梁詠琪):「多謝Gigi做完演唱會,即刻飛撲嚟探我,出院嗰時幫我攞行李攞到一抽二抽,你真係好可愛。另一位係楊采妮,返嚟香港一日都探我,又成日send寶貝孖仔嘅片俾我睇等我笑,又會send啲短訊嚟令我感動到喊。」

    此外,Vani一直以「阿哥」相稱的張學友,她在節目中重點多謝:「要多謝呢個冇血緣嘅阿哥,我知道你唔鍾意上網,但係都不斷上網幫我搵醫學資料,就算幾忙都keep住為我打氣,上個月又安排全家人去澳門睇演唱會,作為我康復嘅禮物。」

    Vani透露,切除癌細胞手術長達七小時,她多謝一班同事、903的DJ們在她手術前為她打氣。Vani要多謝的人還有李克勤、容祖兒、楊千嬅、周慧敏、古巨基及太太、張敬軒、陳奕迅、衛蘭、衛詩、林一峰、郭偉亮等人,又指冇諗過孫耀威、鄧健泓、杜汶澤會因為她病而擔心到喊,「嗰刻先知道,原來大家好錫我。」

     

     

    (apple daily)

    SHARE